بايد از استعدادهاي جوان فيلم ساز حمايت هاي لازم را انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان بازيگر و كارگردان سينما و تلويزيون در باره اهميت و جايگاه جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران تاكيد كرد : جوانهاي فيلم ساز براي مطرح و ديده شدن كارهايشان علاقه به رقابت دارند و جشنواره ها اين امكان را در اختيار آنها قرار مي دهد كه بتوانند توانائي هايشان را بروز بدهند.

بازيگر صورتي با تاكيد بر اين مسئله كه رقابت در جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در سطح بين المللي برگزار مي شود افزود : امتياز ويژه اين جشنواره اين است كه امكان رقابت فيلم سازان جوان ايراني با فيلم سازان مطرح خارجي را فراهم مي كند  تا استعدادهاي درخشان ايراني در پس اين رقابت شناسايي شوند و بايد از اين استعدادها براي شكوفايي و حرفه اي شدن حمايت هاي لازم را انجام داد .

شايان ذكر است جوان در بيست و نهمين دوره برگزاري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران به عنوان داور بخش ملي در جشنواره فيلم كوتاه تهران حضور داشت و در يادداشتي به جشنواره نوشته بود:

فيلم كوتاه هميشه يكي از درخشان ترين تجربيات سينمايي است

از اينكه به جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران دعوت شدم خيلي، خيلي، خيلي خوشحالم. 
جوان نوشته است: سينما براي من مهم ترين جاي جهان به حساب مي آمد و از اينكه در گوشه اي از مهمترين جاي جهان هستم به خودم مي بالم. فيلم كوتاه فرصتي براي تجربه و آزمايشهاي بزرگ براي عوض كردن زبان سينما براي روزهاي آينده است فيلم كوتاه هميشه يكي از درخشان ترين تجربيات سينمايي براي سازنده ها و بيننده هاي آن است.

سي امين جشنو اره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار