وزير صنعت، معدن و تجارت در حكمي «منوچهر طاهايي» را به سمت رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزير صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران «شاتا»؛ «محمدرضا نعمت زاده» در حكم انتصابي آورده است: با عنايت به شايستگي، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به سمت رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني منصوب مي شويد.

وي در ادامه تصريح كرده است: با توجه به ابعاد مختلف و گستردگي و فرابخشي بودن حوزه فعاليت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتضا مي كند كه ملت شريف ايران اسلامي از برنامه ها و اقدامات و عملكردها، مطلع و براي همراهي به موقع در جريان امور قرار گيرند.

نعمت زاده يادآور شده است: انتضار مي رود روابط عمومي با بهترين و موثرترين شيوه ها براي ايجاد تعامل، اطلاع رساني و همكاري مشترك با ذينفعان وزارتخانه اقدام و با بهره گيري از امكانات، فرصت ها و مشاركت هاي اقتصادي و اجتماعي در عرصه هاي داخلي و بين المللي اهتمام ورزد.

وي در پايان اين حكم خطاب به طاهايي آورده است: اطمينان دارم در اجراي وظايف محوله، از همكاري مديران محترم، كارشناسان و همكاران ارجمند برخوردار خواهيد بود.

همچنين در پايان اين حكم وزير صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسين پرسان فومني مديركل قبلي روابط عمومي در مدت زمان تصدي اين مسووليت تشكر و براي وي در مسووليت هاي آينده آرزوي موفقيت كرد.

يادآور مي شود منوچهر طاهايي رييس جديد مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت داراي مدرك كارشناسي ارشد مديريت دولتي است.

وي در سال 62 كارمند واحد مركزي خبر صدا و سيما و پس از آن مديركل صدا و سيماي مازندران، گلستان و كرمانشاه، مدير دفتر نمايندگي صدا و سيما در بوسني و هرزگوين، مدير گروه اجتماعي و اقتصاد شبكه دو سيما، رييس كل روابط عمومي شركت ملي صنايع پتروشيمي، مدير امور اداري شركت كالاي نفت تهران، رييس روابط عمومي شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي و مدير كل روابط عمومي وزارت نفت بوده است.  

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار