دبيرکل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: افراد تندرو و کسانی که در جریان فتنه بودند با مقاومت مجلس نسبت به کسب رای اعتماد مواجه مي‌شوند، چرا که ایستادگی مجلس در مقابل اصحاب فتنه انتظار همه ملت است.

"حبیب الله بوربور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژگی‌های سه وزیر باقیمانده دولت تدبیر و امید گفت: کارآمدی، پایبندی به انقلاب، حضور نداشتن در جریان فتنه، مهمترین فاکتورهای وزراي باقیمانده دولت است.
 
وی ادامه داد: عملکرد مجلس در رای اعتماد به 15 وزیر کابینه نشان از تعامل خوب مجلس با دولت بود، مجلس در رای اعتماد 15 وزیر کابینه بالاتر از حد انتظار مساعدت کرد.

دبيرکل وفاداران انقلاب اسلامي به امتیازات سرپرست وزارت آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت: "علی‌اصغر فانی" شخصی پرکار ، دانشمند و توانمندی است که امیدوار هستیم این وزارت را با نظر رئیس‌جمهور محترم با روش تدبیر و امید به پیش برند.
 
وی اضافه کرد: افراد تندرو و کسانی که در جریان فتنه بودند با مقاومت مجلس نسبت به کسب رای اعتماد مواجه مي‌شوند، چرا که ایستادگی مجلس در مقابل اصحاب فتنه انتظار همه ملت است.
 
وی با اشاره به وزرايي که رای اعتماد مجلس را جلب نکردند، گفت: رای ندادن مجلس به اصحاب فتنه یک امر طبیعی است چرا که شعار دولت تدبیر و امید اعتدال است و حضور افراد تندرو با این شعار میانه‌ای ندارد.
 
دبیرکل جمعيت وفادران انقلاب اسلامي در پایان با بیان اینکه برخی از این افراد درجریان فتنه موجب تحرک قشر دانشجوی کشور شدند، خاطرنشان کرد:‌ آرامش در فضای دانشگاه با تحصیل علم و پیشرفت حاصل می‌شود، بنابراین نباید روحیه بانشاط این قشر را در جهت منفی سوق داد و آن را تحریک کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: وزرا ، فتنه ، مجلس ، دانشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار