مربی دروازه بانان مس کرمان گفت: چون برای دروازه بان شدت میزنم و با توپ بازی می کنم باید بگویم موقع زدن موج دار می شود و بالا پایین می رود.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  بعد از بازی با تراکتور تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با روحیه ی خوب تمرین کردند.

وی ادامه داد:  تیم سایپا جوان و دونده  است و نتایج خوبی مقابل پرسپولیس کسب کرده است و بازی آن ها مقابل ذوب آهن هم خوب بوده است و ما کار سختی داریم .

عزیزیان تصریح کرد:  مس در این 5 بازی 4 بازی را مساوی کرده است و تیمی که بیشترین مساوی را در این 5 بازی به دست آورده است یعنی مشکل خاصی ندارد و می تواند برنده بازی هم باشد.

 وی اذعان داشت:  از نتایج تیم راضی هستیم و امیدوارم بازی با سایپا شروع خوبی برای من باشد و با برد در برابر سایپا روحیه بازیکنان بالا برود و برای ادامه لیگ راحت تر بازی خواهیم کرد.

سعید عزیزیان در خصوص توپ آل اسپورت گفت: چون برای دروازه بان شوت می زنم و با توپ بازی می کنم باید بگویم که توپ موقع زدن موج دار می شود و بالا و پائین می رود.

مربی دروازه بانان مس بیان کرد: باید پذیرفت که این توپ مناسب بازی کردن نیست و برای بازیکنان بازی کردن با این توپ دشوار است.

وی تصریح کرد: توپ مناسب و زمین خوب ورزشگاه می تواند به روند و کیفیت بازی بازیکنان تأثیر بگذارد و صحیح نیست که بگویم کیفیت لیگ ما خوب نیست پس نیازی به توپ مناسب تر نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی با سایپا بازی خوب و جذابی باشد و بتوانیم علی رغم ارائه یک بازی زیبا برنده از میدان خارج شویم./آق
برچسب ها: عزیزیان ، موج دار ، توپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار