سیاست هایی در رابطه با تحصیلات تکمیلی باید به سرعت اتخاذ شود، چنانچه تزریق منابع جدید و تجهیز آزمایشگاه ها از جمله این سیاست ها محسوب می شود.

جعفر توفیقی سرپرست جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی یک نقطه قوت است و بسیاری از دستاوردهای تحصیلی مرهون تلاش هایی است که دانشجویان دارند که در رابطه نباید کمیت را رها کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که باید به سرعت سیاست هایی در این رابطه اتخاذ شود، افزود: باید به سرعت سیاست هایی در رابطه با تحصیلات تکمیلی اتخاذ شود، از جمله تزریق منابع جدید، تجهیز آزمایشگاه ها، زیرساخت های علمی، توسعه رفت و آمد دانشجویان دکتری در محیط های بین المللی و وصل شدن به شبکه های علمی و بین المللی، چنانچه در این رابطه باید توسعه دانشگاه ها را حقیقت بدانیم.

توفیقی در ادامه در رابطه با بحث تربیت بدنی و ورزش دانشجویی اظهار داشت: در رابطه با حوزه ورزش باید بگویم که در دنیای امروز تربیت بدنی بخشی از نظام آموزشی است و دانشگاه تنها در کلاس درس خلاصه نمی شود، چنانچه از نظر فرهنگی یکی از زمینه های کمک بحث تربیت بدنی است./ع2

برچسب ها: علوم ، تزریق ، آزمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.