قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت : طرح مسکن مهر مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان همدان 80 تا 90 درصد پیشرفت دارد .


 نامداری در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  همدان افزود : هم اکنون 207 واحد مسکن مهر برای مددجویان در دست ساخت است که پیش بینی می شود این طرح ها پاییز امسال به بهره برداری برسد .
وی گفت : برای هر واحد مسکن مهر تاکنون 320 میلیون ریال از تسهیلات بانکی و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی هزینه شده است .
قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان افزود : در جشن گلریزان که در ماه مبارک رمضان برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد همدان برگزار شد خیران یک میلیارد و 280 میلیون ریال اهدا کردند که این مبلغ برای تکمیل مسکن مهر مددجویان هزینه می شود .
نامداری گفت : در طول 10 سال گذشته حدود پنج هزار واحد مسکونی با مشارکت خود مددجویان ، بنیاد مسکن و کمیته امداد در روستاها احدات شده است و حدود چهار هزار و 500 مسکن روستایی نیز باید مقاوم سازی شود .
وی افزود: همچنین در نقاط شهری نیز در طول 10 سال گذشته بیش از یک هزار واحد مسکونی ساخته شده است و حدود سه هزار واحد مسکونی در این مناطق مورد نیاز است.
کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان همدان حدود 43 هزار خانوار را زیر پوشش قرار داده است ./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.