کارشناس فوتبال کشورمان گفت: دایی و گل محمدی هر 2 سه امتیاز را می خواهند اما باید تلاش کنند این بازي حساسیت های کاذب و کری خوانی نداشته باشد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل شرایط هر 2 تیم در جدول رده بندی و تمایل آنها برای صعود به رده های بالای جدول، گل محمدی و علی دایی به این سه امتیاز نیاز دارند اگر 2 تیم پرسپولیس و نفت دست از کری خوانی بردارند شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

اگر پرسپولیسی ها هجومی بازی کنند از کورس قهرمانی عقب نمی افتند این تیم باید از نظر فنی نتیجه بگیرد اگر پرسپولیسی ها بتوانند از کناره های زمین بازی را پیش ببرند نتایج بهتر و امتیازهای بیشتری می توانند دریافت کنند.

با توجه به بازی های پیشین پرسپولیس این تیم خطهای دفاعی خوبی دارد اگر در این بازی از پیام صادقیان استفاده کنند با توجه به تکنیک های خوبی که دارد می تواند به نوعی گره گشای این بازی باشد و در این صورت ما شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

پیوس همچنین در خصوص امید عالیشاه گفت: به شرطی که مغرور نشود آینده خوبی برایش می بینیم و می تواند به تیم ملی هم صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در خصوص ترکیب جوان پرسپولیس افزود: از نظر من این جوانان با اشتیاق در کنار هم تیمی پر انگیزه و پر انرژی را تشکیل دادند و نظر من جوانان پرسپولیس باید با تجربه تر از بازیکن های قدیمی هستند.

وی همچنین در مورد خلعتبری گفت: پرسپولیس به همچین بازیکنی نیاز دارد چون خلعتبری هم سرعت بالایی دارد و هم گلزن خوبی هست پرسپولیس باید قرارداد پنجساله یا حتی سه ساله با این بازیکن ببندد تا بتواند از تجربه های خلعتبری استفاده کند.

پیوس در رابطه با صالحی امیری گفت: من شناخت زیادی نسبت به صالحی امیری ندارم اما شنیده ها حاکی از فعالیت و مدیریت خوب صالحی امیری است، بالاخره جامعه ورزش هم به همچنین مدیرانی نیاز دارند من از وزیر ورزش و جوانان توقع دارم که بیشتر روی جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی کنند.

وی همچنین از هواداران همه تیم ها خواست که به استقلال کمک کنند و در خصوص بازی استقلال و بوریرام افزود: من هم به استادیوم می روم همه باید به استقلال به چشم تیم ملی نگاه کنند هر چقدر استقلال در بازی فردا مطرح می شود نام ایران بیشتر می درخشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار