سلسله نشست های پژوهشی تئاتر در جمهوری اسلامی ایران شنبه دو شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، تئاتر در کارنامه بعد از انقلاب اسلامی پس از سینما چه به لحاظ کیفی و چه از نظر کمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این سال ها به یاری هنرمندان نسل جوان و پیشکسوتان از یک سو و از سوی دیگر حمایت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، هنری و آموزشی این عرصه هنری به ارتقا و اعتلای درخوری رسیده است. برای بررسی دقیق تئاتر انقلاب اسلامی از آغاز تا امروز باید به همه منابع و مآخذ تئاتری کشور مراجعه کرد تا بتوان کارنامه دقیق و روشنی از دوران پس از انقلاب در عرصه فعالیت تئاتری ارائه داد تا با بررسی کاستی‌ها و بهره‌گیری از توانایی‌ها، هنر تئاتر کشور را نه تنها در ایران که در صحنه‌های جهانی اعتلا و اعتبار بخشید.

سلسله نشست های پژوهشی تئاتر در جمهوری اسلامی ایران از سوی مرکز مطالعات راهبردی_فرهنگی ژرفا و با همکاری خانه هنرمندان ایران، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و موسسه فرهنگی روایت برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند شنبه دو شهریور از ساعت 17 به تالار استاد امیرخانی خانه ی هنرمندان ایران مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار