بر اثر انفجاری که در منطقه نزدیک به منطقه باب التبانه در شهر طرابلس در شمال لبنان روی داد خسارت های زیادی وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین ؛ صدای وقوع دو انفجار با فاصله پنج دقیقه شهر طرابلس را لرزاند. اولین انفجار پس از پایان نماز جمعه در برابر مسجد «التقوی» روی داد که بر اثر آن ده ها نفر زخمی شدند. حالشان بسیاری از مجروحان وخیم است و امکان شمارش مجروحان ممکن نیست.

خبرنگار این شبکه افزود: اجساد سوخته هفت نفر در داخل خودروهای منفجر شده در منطقه بود. خودروهای زیادی در برابر مسجد مزبور پارک شده بود. پنج دقیقه پس از انفجار اول، صدای وقوع دومین انفجار در یکی از خیابان های اطراف شنیده شدکه در نتیجه آن نیز شماری کشته یا زخمی شدند.

وی افزود: مکان انفجار دوم با انفجار اول اندکی بیش از چهار کیلومتر است. مسجد التقوی در نزدیکی منطقه باب التبانه قرار دارد، اما انفجار دوم در مرکز شهر طرابلس روی داد. خودروهای امداد برای امداد رسانی به محل اعزام شدند. حالت رعب و وحشت اکنون بر شهر طرابلس حاکم است. بر اثر انفجار اول خسارت های زیادی بر منطقه وارد شد.

خبرنگار این شبکه افزود: انفجار زمانی روی داد که شمار زیادی خودرو متعلق به نمازگزاران در اطراف مسجد پارک شده بود. در این مسجد شیخ سالم الرافعی و حامیان او نماز می خوانند. انفجار اندکی پس از پایان نماز و خروج نمازگزاران از مسجد روی داد. مشخص نیست که شیخ سالم الرافعی در مسجد بوده است یا خیر.
برچسب ها: خسارت ، انفجار ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار