تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل همیاری زنجان مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ایثار قم در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با شکست برابر همیاری زنجان آغاز کرد که به عنوان مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته مسابقات لیگ برتر شناخته می‌شود.

واگذاری نتیجه برابر تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان موجب‌شد تا نماینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان قم نخستین گام از سومین حضور متوالی خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور را با شکست بردارد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور برابر تیم همیاری زنجان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در به ثمر رساندن موقعیت‌های گل خود دقت عمل را به خرج نداد تا در میان ناباوری این بازی را با شکست پشت سر بگذارد.

در حالی‌که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در گروه‌های مقدماتی با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود، دیدارهای گروه اول مرحله نخست خود را به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان سپری خواهد کرد در حالی‌که هر تیم سه بازی انجام می‌دهد.

شکست ایثار قم در نخستین بازی این فصل در حالی رقم خورد که این دو تیم در دیدارهای آتی به ترتیب با تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل و هیئت مرکزی مسابقه می‌دهد و بدین ترتیب بازی‌های مرحله نخست با انجام سه بازی برای هر تیم به پایان خواهد رسید.

بازی‌های تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به ترتیب در چهار مرحله به میزبانی‌شهرهای زنجان، آمل، اراک و قم به انجام خواهد رسید در حالی‌که در گروه دوم نیز چهار تیم به همین شکل با یکدیگر مسابقه می‌دهند./ز

برچسب ها: قم ، ایثار ، مغلوب ، همیاری ، رنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.