فرماندار کوثر گفت: هفته دولت فرصتی برای نمایش خدمات دولت و فعالیت های بی منت خدمتگزاران نظام است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با حیات و شهادت خود بزرگترین درس ایثار و اخلاص در عمل را به دولتمردان نشان دادند و همه ما خدمتگزاران نظام باید خود را پیروان این شهدا بدانیم.

وی گفت: در برنامه پنجم توسعه به سرمایه گذاری توجه بیشتری شده و در این راستا توجه دولت و نظام هم به شهرستان کوثر مضاعف شده و در این زمینه باید از حمایت ها و پیگیری های استاندار ، نماینده شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار کوثر با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی است که این خدمات به مردم معرفی و ارائه شود از بهره برداری 200 میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان کوثر خبرداد.

حسینی افزود: با این اعتبار 15 پروژه در بخش های مسکن روستایی ، کشاورزی ، بهداشت ، راه روستایی ، آب و فاضلاب شهری و روستایی ، برق رسانی و پروژه های عمران شهری اجرا شده است.

وی اتحاد و هم افزایی مردم و مسوولان را یکی از محوری ترین عوامل تحقق اهداف اجرایی و مدیریتی در شهرستان دانست و گفت: برغم سلایق و گرایش های مختلف فکری در کنار یکدیگر باید افق های روشنی برای کوثر در سال های آینده ترسیم کنیم.

فرماندار شهرستان کوثر برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت ، اطلاع رسانی خدمات دولت در سطح شهر و روستاها ، آذین بندی میادین و خیابان های اصلی شهر متناسب با شعائر اسلامی ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و هنری را از جمله برنامه های هفته دولت در شهرستان کوثر ذکر کرد.

حسینی اظهار کرد: همه باید به این نکته محوری توجه داشته باشیم که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر با انتخاب و اعلام شعارهای اقتصادی نشان دادند که باید در حوزه عمومی موضوعات اقتصادی و مناسبات آن اعم از مسائل پولی ، مالی ، بانکی ، کار ، تولید و خدمات بیش از پیش دقت کنیم و هر کدام به عنوان یک ایرانی چه تصمیم گیرنده ، تولید کننده و مصرف کننده وظیفه خود را درک و به آن عمل کنیم تا در پایان سال 92 با معدل خوبی از این آزمون یعنی تحقق شعار سال جاری با سربلندی بیرون آییم/ س

برچسب ها: اردبیل ، خدمت ، بی ، منت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.