خروجی نهایی کارگاه"بازیگر و متن"زیرنظر "لوون هفتوان" با نام "اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد"،که تجربه ای بر اساس متن سه خواهر" به نویسندگی آنتوان چخوف است،از جمعه، 8 شهریورماه، به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این نمایش، " اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد " زیر نظر "لوون هفتوان" و با حضور بازیگران کارگاه "بازیگر و متن" متشکل بابک برآبادی، عقیل بهرامی، هانیه پیر هاشمی، کیمیا تاجیک، نگین تبرا، هایده حسین زاده، شیوا خدابخش، شهاب الدین خسروی، محمد امین دُری، رژین دلفان، آریا دلفانی، ثمین راد نیکنام، سما زارعی، سارا زینلی، لیلا کوهستانی، پانته آ کیائی، مرجان مخبر، محمدرضا منصوری، ترانه ولدیان و احسان یوسفی نسب از 8 شهریورماه به مدت سه شب در تماشاخانه پارس واقع در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما به صحنه خواهد رفت.

"لوون هفتوان" بیان کرد: این اثر در طول تمرین های کلاسی با ترجمه خودم از متن روسی نمایشنامه "سه خواهر" روند تکمیلی را طی کرده و  با هدف ایجاد انگیزه در هنرجویان کارگاه "بازیگر و متن" شکل گرفته است، که نگاهی متفاوت را دنبال می کند و همچنین افتتاحیه "تماشاخانه پارس" هم با این اثر کلید خواهد خورد. امیدوارم این خانه کوچک با ظرفیت 50 مخاطب با استقبال مواجه شود و علاوه بر میزبانی تماشاگران، میزبان هنرمندان علاقه مند به نمایش نیز  باشد.

این اثر درباره پوسیدگی و نابودی تدریجی اشرافیت اواخر قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم روسیه است و جستجویی برای یافتن معنای زندگی در دنیای جدید .این نمایشنامه شرحی بر زندگی و دلمشغولی‌های خانواده پروزروف است که از سه خواهر به نام‌های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندره ئی تشکیل شده است. این خانواده از وضعیت موجود خود ناراضی است و چشم انداز آینده را تیره و تار و امیدهای خویش را برباد رفته می بیند و...

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: دستیار: علی ریاحی، عکاس: محبوبه فرج الهی، طراح پوستر و بروشور: هومن بنائی و روابط عمومی: سارا حدادی.

" اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد" یکشنبه، 10 شهریورماه، به اجرای خود در تماشاخانه پارس واقع در مدرسه بین المللی سینما تئاتر درما پایان می دهد.

علاقه مندان برای هماهنگی و رزرو بلیت فقط تا چهارشنبه، 6 شهریورماه، می توانند به نشانی خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، جنب بنیاد سینمایی فارابی، پلاک 67، واحد 1 مراجعه کنند و یا با شماره های 66714445 و 66712384 تماس بگیرند. نشانی وب سایت رسمی مدرسه سینما تئاتر درما  www.dramacollege.ir است./ي2
برچسب ها: نمایش ، تماشاخانه ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.