مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رسايي: به خروج از كميسيون اصل 90 اصرار دارم/ فردا در خواست انصراف مي‌دهم ، حيدرپور: کيک زرد را نمي‌توان در کفش جا داد و به کشوري منتقل کرد! ، ولي‌الله مبيني به عنوان سرپرست مراسم و تشريفات دفتر رئيس‌جمهور معرفي شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي پزشكي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مرجع تصميم‌گيري نهايي براي انتقال "پرونده هسته‌اي" كيست؟/ آيا انتقال قطعي است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/2/1458749_372.jpg

 در حالي اخباري مبني بر انتقال پرونده هسته‌اي كشورمان از شوراي عالي امنيت ملي به وزارت امور خارجه مطرح شده است كه نظر برخي مسئولان ذيربط خلاف آن را نشان مي‌دهد.

امکان مطرح کردن مباحثي از طرف کشورهاي ثالث از سوي "سلطان قابوس
" سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد انتشار اخباری مبنی بر اینکه سلطان قابوس حامل پیامی از سوی آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ممکن است وی مباحثی که مورد علاقه‌شان بوده، از طرف خود یا از طرف کشورهای ثالث مطرح کنند، اما ما در این زمینه اطلاعی نداریم.

ولي‌الله مبيني به عنوان سرپرست مراسم و تشريفات دفتر رئيس‌جمهور معرفي شد
 با حضور رئيس دفتر رئيس‌جمهور ولي‌الله مبيني به عنوان سرپرست مراسم و تشريفات دفتر رئيس‌جمهور معرفي شد.

بررسي طرح اصلاح نحوه سوال از وزرا در کميسيون آئين‌نامه/ منطقه‌اي يا ملي بودن سوال نمايندگان از وزرا حذف مي‌شود

 رئيس کميسيون آئين‌نامه داخلي مجلس در مورد طرح اصلاح نحوه سوال از وزرا گفت: در صورت تصويب اين طرح، سوالات نمايندگان از وزرا، ديگر قابل تقسيم به دو سوال منطقه‌اي و ملي نيست، چراکه اين تقسيم‌بندي اشتياق و انگيزه نمايندگان در پيگيري امور کشور را سلب کرده و آنطور که بايد نمايندگان پيگير سوالات نخواهند بود.

تهران فردا میزبان "سلطان قابوس"
سلطان عمان فردا در رأس هیأتی به عنوان اولین مهمان خارجی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می کند.

حمایت کامل سه‌قوه از اقتدار نظارتی بانک مرکزی شرط لازم برای مهار تورم و کاهش بیکاری است مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اولویت‌های راهبردی حل مسائل اساسی کشور را به منظور اصلاح مدیریت بخش عمومی تبیین کرد.

دانش دیپلماسی شرط اصلی ورود افراد به مذاکرات

 وی با بیان اینکه نمی‌توان فردی را بدون تجربه پزشکی وارد اتاق جراحی کرد، افزود: نمی‌توان فردی را بدون دانش دیپلماسی وارد مذاکرات کرد.

حيدرپور: کيک زرد را نمي‌توان در کفش جا داد و به کشوري منتقل کرد!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی غلط و خنده‌دار است نمی‌توان بخشی از کیک زرد را در پاشنه کفش جای داد و از کشوری به کشور دیگر منتقل کرد.

رسايي: به خروج از كميسيون اصل 90 اصرار دارم/ فردا در خواست انصراف مي‌دهم

عضو كميسيون اصل 90 مجلس با رد اخبار منتشر شده در خصوص مخالفت رئيس كميسيون اصل 90 با استعفايش از اين كميسيون گفت: به انصرافم از كميسيون اصل 90 اصرار دارم.

فعالیت‌ مسلحانه گروه‌های سلفی نتیجه کودتای ارتش مصر

 "یک کارشناس مسائل خاورميانه" گفت: كودتاي ارتش مصر، زمينه را براي اقدامات مسلحانه گروه‌هاي سياسي اخوان‌المسلمين و به ویژه گروه‌های سلفی در اين كشور فراهم كرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار