نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد احیای زکات کشور:استان کرمان از لحاظ پرداخت زکات جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در همایش بزرگ زکات و حماسه اقتصادی که صبح امروز با حضور 2000 نفر در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد افزود: مردم کشور به ویژه استان کرمان، توجه جدی به امر زکات دارند و استان کرمان از لحاظ تولید خرما و تعداد شتر که زکات به آن‌ها تعلق می‌گیرد، جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی گفت: پول زکات در مرحله اول باید خرج فقرا شود و در مرحله بعد باید خرج ساخت مسجد گردد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در کشور خاطرنشان کرد: باید به ساخت مسجد در کنار این طرح بزرگ اهمیت داده می شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی همچنین از سازمان صدا و سیما خواست تا هزار برنامه10 دقیقه ای تفسیر قرآن کریم تهیه کند تا مردم بدانند در ایران اسلامی قرآن و عترت از هم جدا نیستند و بایستی تفسیر و قرائت قرآن را در کنار عزاداری ها قرار دهند.

وی در ادامه از روحانیان شاغل در ادارات و نهادهای دولتی خواست تا دو روز در هفته،نماز را در مدارس نزدیک محل کار خود اقامه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با تاکید بر اهمیت تبلیغ چهره به چهره،از روحانیان و طلاب خواست تا زمان سخنرانی های خود را کاهش دهند و با زمان کم،اصل مطلب را به مردم ابلاغ کنند.

وی در پایان گفت: هر کاری که دشمن را ناراحت و ناامید کند و باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد آن کار صالح و پسندیده است.
در این مراسم از فعالان فریضه زکات تجلیل شد.

برچسب ها: قرائتی ، زکات ، کرمان ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.