نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی های پردیس را رفع می کینم وبا وزرای جدید بعد از استقرارشان قرار ملاقاتی خواهیم گذاشت و موضوعات را پیگیری خواهیم کرد در موارد دیگر در حوزه صنعت و معدن و تجارت برای این منطقه که برای حل مشکلات موجود پیگیر هستند و کار را در دولت جدید به نقطه مطلوبی برسانیم .

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما مشکلات شهرستان پردیس را در زمینه های مختلف پیگیری خواهیم کرد در مورد اتوبان جدید مهندس نیکزاد زحمات زیادی کشیدند و ما بار ها خدمت ایشان گفتیم که فکری در این رابطه کنند و خود شان هم این ضعف را در بخش عوارض آزاد راه پردیس قبول داشتند ولی به نتیجه ای نریسده اند و باز هم خدمت آقای آخوندی این مشکلات را مطرح خواهیم کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : با وزرای جدید بعد از استقرارشان قرار ملاقاتی خواهیم گذاشت و موضوعات را پیگیری خواهیم کرددر موارد دیگر در حوزه صنعت و معدن و تجارت برای این منطقه که برای حل مشکلات موجود پیگیر هستند و کار را در دولت جدید به نقطه مطلوبی برسانیم .

نماینده مجلس شورای اسلامیاضافه کرد : زحمات زیادی کشیده شده است ولی متاسفانه عقب ماندگی در این شهرستان زیاد داریم مقایسه شرایط فعلی این منطقه و گذشته که نه سال قبل ما در مجلس هفتم بودیم زمین تا آسمان فرق کرده است و پیگیر مشکلات و کمبود های موجود هستیم در مورد بحث فاضلاب پیگیری های زیادی داشتیم و معمولا هم مورد غفلت قرار می گیرد و جایی از بودجه را برای این امر باز خواهیم کرد.

افتخاری در خاتمه اظهار داشت:مسئولین دل سوز خوبی در شهرستان پردیس داریم که به این کمبود های زیر بنایی مردم پاسخ خوبی داده شود نمونه همکاری بین بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی را در پردیس داریم و آثار و برکات خود را هم نشان داده است ./س


برچسب ها: پردیس ، وزرا ، دولت ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.