مهدي اميني خواه از اولين تجربه كاري خود در مجموعه "آواي پارسي" شبكه سحر مي گويد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مهدي اميني خواه كه در مجموعه "آواي پارسي" نقش يك مهندس را ايفا كرده است گفت: در اين مجموعه نقش يكي از دوستان زوج اردوزبان (سميرا و دانيش) را ايفا مي كنم كه به ايران سفر كرده اند و همراه با خانم زهرا اويسي كه نقش اين شخصيت را بازي كرده است، ميزبان اين زوج هستيم. حضور در اين كار يك تجربه جديد و جالب بود زيرا اولين بار كه در يك اثر آموزشي ايفاي نقش كرده ام.

"آواي پارسي" مجموعه اي آموزشي است كه علاوه بر آموزش زبان فارسي به علاقمندان اردوزبان در شبه قاره، به معرفي جاذبه هاي فرهنگي و گردشگري ايران مي پردازد.

وي همچنين حضور بازيگران بين المللي را از نقاط قوت اين كار دانست و اظهار كرد: من پيش از اين در 4 اثر تلويزيوني مشترك بين ايران و روسيه، تركيه، امارات و جمهوري آذربايجان ايفاي نقش كرده ام اما ويژگي برجسته و جذاب "آواي پارسي"، همبازي شدن با بازيگران خارجي اي بود كه به زبان فارسي مسلط بودند.

مجموعه تلويزيوني "آواي پارسي" كه هم اكنون مراحل تدوين را پشت سر مي گذارد در 52 قسمت 25 دقيقه اي به روايت داستان سفر يك زوج هندي- پاكستاني به ايران مي پردازد. "سميرا" و "دانيش" به منظور تحقيق براي ساخت مجموعه اي مستند به ايران مي آيند و در زمان اقامت در كشور به شهرهاي مختلف سفر كرده و طي ديدار و ملاقات با دوستانشان در ايران، به آموزش زبان فارسي به اردو‌زبان ها مي پردازند.

راويش زيدي، پرستو الرحمن، مهدي اميني خواه، ليلا بوشهري، زهرا اويسي، عليرضا عليا، مژگان ترانه و جواد عاقبت بين از جمله بازيگراني هستند كه به ايفاي نقش در اين مجموعه پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار