مردمی بودن و ميان مردم زندگی كردن از خصيصه‌های بارز شهيدان رجايی و باهنر بود و خدمت‌رسانی در تمامی ابعاد، ادامه راه شهيدان رجايی و باهنر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، اسماعيل حسين زهی، شهردار زاهدان ضمن اشاره به فرا رسيدن هفته دولت، اين هفته را به تمامی مسئولان، خدمتگزاران و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تبريك گفت و اظهار کرد: مردمی بودن و ميان مردم زندگی كردن از خصيصه‌های بارز شهيدان رجايی و باهنر بود.

وی با تأكيد بر لزوم ادامه نهضت خدمت‌رسانی در تمامی ابعاد افزود: مسئولان و خدمتگزاران نظام در هر لباس و مقامی كه هستند بايد هدف آن‌ها الهی باشد و با توجه به فرمايش رهبر فقيد انقلاب اسلامی كه فرمودند: خدمت به خلق خدا خدمت به خداست؛ لذا بايد با هدف جلب رضايت خدا در خدمت مردم باشيم در اين صورت است كه موفقيت نصيب ما خواهد شد.

شهردار زاهدان با گرامیداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر گفت: نهضت خدمت‌رسانی در تمامی ابعاد ادامه راه شهيدان رجايی و باهنر است. يكی از خصيصه‌هايی كه باعث جاودانگی و ماندگاری اين دو بزرگوار شد همين حس مردمی بودن و ميان مردم زندگی كردن آن‌ها بود و در واقع اين دو رادمرد عرصه سياست توانستند با بهره‌گيری از پشتوانه عظيم مردمی در مدت زمان کوتاهی كارهای بزرگی انجام دهند و در قلب‌های آنان نفوذ كنند./س

برچسب ها: مردمی ، بودن ، شهیدان ، رجایی ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.