مادر سلام؛

نامه‌اي به مادر منتظر

خانه ات سیبستان، دستانت مهربان، دلت چون ابر باران، چشمانت منتظر، نگاهت به گلزار شهدای گمنام همدان.

باشگاه خبرنگاران ؛خانه ات سیبستان، دستانت مهربان، دلت چون ابر، باران، چشمانت منتظر، نگاهت به گلزار شهدای گمنام همدان.

مادر، خدا خواست رمضان، عسل ترین ماه سال شود و عطر عشق نشانی از فرزندت ایرج را بر بال نسیم تا سیبستان زندگی ات هدیه بیاورد .

مادر، "ایرج خرم جاه" از بیست و هفت سال پیش در خرم ترین جای بهشت، رایحه ی سیب را به یادت و به یاد زادگاهش به مشام می کشد، گمان نکنی تنها بوده است، نه، مادران این دیار مادری ها کرده اند برایش.

مادر، چه فرقی میان ایرج و جعفر که ایران عزیزمان پر از سربداران غیوری است که خارج از زمان و مکان به سوی عرش الهی شتافتند و در زندگی دنیایی شان حق را به ناپاکان حق ناشناس نفروختند .

اینک حضورت را حضور عشق، حضور همه ی پاکی ها، حضور سرشار از معنویت، حضور همه ی مادران، حضور همه ی ایران کنار مزار "ایرج خرم جاه" می دانم و حضورت را به استان 8000 شهید و 8000 مادر داغدار در روز همدان ، اول شهریورماه خوش آمد می گویم.

چادرت را بوسه باران می کنم و صبوریت را تعظیم، درود بر تو و بر همه ی مادرانی که عشق را به انتظار و انتظار را به صبر هدیه دادند.
امیدوارم این فرزند کوچک و همه ی همرزمانی که سال ها در کنار عزیزت بوده اند بتوانند به مقام قطره ای از خون پاک ایرج برسند و به درجات افتخار مردم شهیدپرور و نجیب ایران زمین بیافزایند.

باشد که دعایت همواره برای استواری اندیشه و گام هایم در برقراری پرچم دین و میهن یاریم کند .

مادر پیمانم را با تو و با مرام تو تکرار می کنم، نه با قلم که با خون، تا آخرین قطره و آخرین نفس در راه شهیدانم.

از طرف فرزندت جعفرزمرديان و همه ی ایثارگران استان همدان

برچسب ها: خانه ، سیبستان ، دستانت ، مهربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار