يک خانواده که با همکاري يکديگر اقدام به سرقت و زورگيري از شهروندان مي‌کردند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي چندين مورد سرقت کارگاه و دريچه فاضلاب و لوازم خودرو و زورگير‌هاي شبانه محدوده لشگرک و لواسان ماموران کلانتري 166 لشکرگ موظف شدند تا به موضوع رسيدگي کنند.

ماموران درابتدا توانستند با رصد دوربين‌هاي امنيتي يک خودرو پرايد را که در تمامي سرقت‌‌ها حضور داشت، شناسايي کنند.

در ادامه پس از چند روزمراقبت راه‌ها ماموران خودرو مورد نظر را که در حال پرسه زني در اطراف ميدان لشکرگ بود، شناسايي کردند و بلافاصله براي دستگيري متهمان وارد عمل شده و پس از چند دقيقه خودرو را متوقف ساختند.

ماموران در عين شگفتي مشاهده کردند راز سرقت‌هاي شبانه لواسان يک خانواده چهار نفره شامل يک زن و شوهر، پسر 18 ساله و يک دختر 13 ساله به نام ميترا است.

در همين حين که ماموران به مدارا با متهمان رفتار مي‌کردند ناگهان زن اين خانواده با ترفندي خاص قصد خلع سلاح کردن ماموران انتظامي را داشت که با هوشياري مامور ناموفق ماند.

همچنين پس از افشاء خشونت آنان پسر و پدر و دختر به طرز ناباورانه‌اي اقدام به پرتاپ اشياء فلزي به سمت ماموران براي باز کردن راهي براي فرار کردند که بازهم با آمادگي کامل در اين امر هم ناکام ماندند.

در نهايت ماموران تحت الحفظ اين خانواده خشن را به مقر انتقال دادند.

رئيس کلانتري 166 لشکرگ سرگرد محمد علي فيروزه‌اي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري به ده‌ها فقره سرقت اماکن و اموال دولتي و خصوصي و همچنين زورگيري در شب‌هاي تاريک اعتراف کردند.

به گفته اين مقام مسئول، ماموران انتظامي نيز در بازرسي از خودرو تعداد بسيار زيادي لوازم مسرقه و چند عدد چاقو مخصوص زورگيري کشف و ضبط کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار