مربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: به نظر من نمایندگان جودو ایران در رقابتهای قهرمانی جهان برزیل می توانند به مدال دست یابند در یک مدال که شک ندارم، بیشتر از آن را نمی دانم.

مسعود خسروی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: با پشت سرگذاشتن چندین مرحله اردوهای آماده سازی، جودوکاران ایران برای حضور در رفابتهای قهرمانی جهان برزیل به آمادگی بالایی رسیده اند و فکر می کنم آوردن یک مدال حتمی باشد من از وضعیت آنها بسیار راضی هستم.

وی تاکید کرد: البته در مسابقات برزیل وجود برخی شرایط هم لازمه نتیجه گرفتن است امیدوارم شرایط خاصی به وجود نیاید و ملی پوشان ما بتوانند در تاتامی ریودوژانیرو خودی نشان بدهند.

خسروی نژاد در خصوص اینکه چرا تعداد جودوکاران بیشتری برای مسابقات جهانی انتخاب نشده اند اذعان داشت: طبق تصمیم کادر فنی به ویژه آرش میراسماعیلی مدیر تیمهای ملی که نگاهی حرفه ای به مسابقات دارد، قرار گذاشتیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که سطح بازی آنها به پیکارهای جهانی نزدیک باشد این موضوع به مشکل کمبود بودجه ارتباطی نداشت اگر جودوکاران دیگری هم در ایران بودند که می توانستند در مسابقات جهانی خوب کار کنند به طور قطع انتخاب می شدند اما ما به همین 5 نفر قناعت کردیم.

مربی تیم ملی جودو کشورمان خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی بزرگسالان هر کشور در مسابقات معتبر جهانی برند اصلی آن کشور محسوب می شود به همین علت کشورها توجه ویژه ای به مسابقات قهرمانی جهان داشته اند و همه سعی می کنند با بهترین های خود در پیکارها شرکت کنند و نتیجه بگیرند ما کار سختی را در برزیل در پیش رو داریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار