فرماندار شهرستان دماوند گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی و تبیین سیره و شخصیت شهدای خدوم دولت است.

ˈسعید افشارنادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: هفته دولت به منظور تجلیل از خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی نامگذاری شده که مبنای آن شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

وی گفت: این هفته فرصتی است تا دولتمردان بر اساس سیره و شخصیت شهدای دولت حرکت خود را در مسیر خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر تنظیم کنند.

افشارنادری تصریح کرد: اخلاص، ولایتمداری، تاسی از ولی امر مسلمانان، مردمداری، ساده زیستی، تلاش مداوم و مستمر و استکبارستیزی از جمله ویژگی های بارز آن دو شهید بزرگوار است.

وی یادآور شد: این ایام فرصتی است تا دولتمردان به بیان عملکرد سالانه خود به مردم پرداخته و ضمن شیرین کردن کام ملت، بازنگری در عملکرد خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تقارن هفته دولت امسال با روی کار آمدن دولت ˈتدبیر و امیدˈ، خاطرنشان کرد: همه دولتمردان باید فعالیت و تلاش خود را برای خدمتگزاری دوچندان کنند.

وی افزود: در یک سال گذشته پروژه های خوبی با حضور مسؤولان استانی و کشوری در منطقه به بهره بردرای رسیده که افتتاح تونل ˈامام زاده هاشم(ع)ˈ، بخشی از پروژه مسکن مهر و کنارگذر رودهن از جمله آنهاست.

افشارنادری غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، انجام دیدارهای مردمی مسؤولان و دیدار با خانواده های معظم شهدا را از جمله دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای این ایام عنوان کرد و افزود: تعدادی از پروژه های بخش کشاورزی و شهرداری ها در این ایام به بهره بردرای خواهند رسید./س


برچسب ها: هفته دولت ، شهدا ، رجایی ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.