دو زورگیر که با عنوان مامور اقدام به اخاذی از رانندگان جاده‌ها می‌کردند در دام پلیس قم گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، از تهران که به سمت خمین به راه افتاد فکرش را هم نمی‌کرد که در حوالی قم حادثه‌ای برایش اتفاق بیفتد که تنها در فیلم‌ها و سریال‌ها نظیرش را دیده‌بود؛ کمربندی پس از میدان 72 تن بود که یک دستگاه پژو از پشت سر و با سرعت زیاد به او نزدیک شد و پس از اینکه به کنارش رسید تابلوی ایست را نشانش داد و او را مجبور به توقف کرد و پس از آن یکی از آنها مدارکش را از او گرفت و در ردیف جلو نشست تا به گفته خودش به پاسگاه پلیس بروند اما این ظاهر ماجرا بود.

اینها اتفاقاتی است که چند روز قبل برای خانمی تهرانی اتفاق افتاد که قصد داشت به خمین برود و در میانه راه گرفتار زورگیران شد؛ حقیقت امر اینگونه بود که دو نفر زورگیر مأمورنما به این شیوه از یک نفر اخاذی کرده و امروز هم طعمه دوم را انتخاب کرده بودند.

این زن در ادامه توضیحاتش پیرامون روز حادثه می‌گوید: «پس از اینکه به شخصی که در داخل ماشین نشسته بود شک کردم خودرو را خاموش و از او خواستم به فرمانده‌اش اطلاع دهد که به اینجا بیاید اما آن شخص با تهدید به وسیله چاقو مرا وادار کرد به جاده‌ای فرعی وارد شوم و پس از آن پولی را که به همراه داشتم سرقت کرد و خواستار این بود که باز هم با او در ارتباط باشم و مبالغ دیگری بپردازم اما وقتی با التماس و خواهش از دستش رها شدم بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته و قضیه را شرح دادم».

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور همواره مراقب این نوع مجرمان بوده و به محض اطلاع از عمل مجرمانه آنها با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی در پی رفع موضوع بر می‌آید و در بیشتر مواقع موفق به دستگیری و هلاکت خلافکاران می‌شود.

اخیراً دو زورگیر که خود را به عنوان مأمور پلیس معرفی می‌کردند در جاده‌های استان اقدام به متوقف کردن خودروها و انتقال آنها به خارج از حوزه استحفاظی قم کرده و از آنها اخاذی می‌کردند./س

برچسب ها: قم ، دستگیر ، زورگیر ، حرفه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.