نمایش "سیندرلا"، کاری از جلال تهرانی، جمعه، 1 شهریورماه، ساعت 19:30 میزبان بیش از 500 عکاس در تالار اصلی تئاتر شهر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عکاسان در حوزه های گوناگون عکاسی برای شرکت در مسابقه عکاسی این نمایش گردهم آمدند که می توان از آن میان به انجمن های عکاسی، روزنامه ها و خبرگزاری های متعددی اشاره کرد.

"مکتب تهران" به عنوان متولی این رویداد فرهنگی اعلام کرد آثار عکاسی این مسابقه تا آخر شهریور انجام می‌شود و نورالدین زرین ‌کلک، محمدرضا اصلانی، قباد شیوا، مریم زندی و سیامک زمردی هیئت داوران این مسابقه عکاسی اند. عکاس برگزیده نیز طی مراسمی در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران معرفی و مبلغ یک میلیون تومان به وی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، نمایش "سیندرلا" در اجرای عمومی خود اجرایی را به عکاسان تئاتر و اصحاب رسانه اختصاص می‌دهد و این مسابقه عکاسی به معنی اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نیست. مکتب تهران این مسابقه را با همکاری مسابقه عکاسی "send your shot"  و گروه عکاسی فردا و همچنین با حمایت انجمن عکاسان ایران برگزار می کند.

نمایش "سیندرلا" با بازی گلاب آدینه، بهنوش طباطبایی، بهزاد عبدی و مجید آقاکریمی از اوایل شهریورماه روی صحنه می‌رود و این روزها بازیگران این کار مشغول تمرین اند. "سیندرلا" نوشته، طراحی و کارگردانی جلال تهرانی مناسبت‌هایی با قصه سیندرلا دارد و قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می‌شود. موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.

نمایشنامه "سیندرلا" بخشی از یک تریلوژی است که به ترتیب شامل نمایشنامه‌های "مکبث 2001"، "سیندرلا" و "دراکولا" می‌شود. نمایشنامه "مکبث 2001" در زمان گذشته و نمایشنامه "دراکولا" در زمان آینده روایت می‌شود،  نمایشنامه "سیندرلا" به نوعی در زمان آینده دور است./ي2
برچسب ها: سیندرلا ، نمایش ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.