شهردار منطقه 13 از اعزام خانواده معظم شهدا ، بسیجیان و جمعی از شهروندان منطقه 13 در قالب کاروان راهیان نور ولایت از 24 شهریور ماه به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،مهندس مداحی هدف از این اقدام را  ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و تقویت باو ر ها ی دینی و انقلاب شهروندان اعلام کرد و افزود:  به منظور معرفی عظمت و ماهیت اقدامات رزمندگان و بیان مظلومیت ملت ایران و ستم متجاوزان درجنگ ،کاروان راهیان نور منطقه 13 با حضور خانواده معظم شهدا ، بسیجیان و جمعی از شهروندان به مدت چهار روز  از 24 لغایت 27 شهرویور ماه  به مناطق جنگی غرب کشور اعزام می شوند.
وی با اشاره به برنامه چهار روزه کاروان راهیان نور اظهار داشت : در جریان سفر چهار روزه کاروان راهیان نور منطقه 13 با عبور از شهر های همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، گیلانغرب ، پل ذهاب به زیارت یادمان های  شهدای والفجر 3 و کربلای یک ،عملیات مطلع الفجر و مرصاد ، زیارت امام زاده آل اسحاق  ، بازدید از موزه دفاع مقدس شهر همدان و.. می پردازند.
شهردار منطقه 13 توزیع پکیج غذایی، تامین مراکز اسکان زائرین،  اجرای   برنامه های فرهنگی، روایتگری،   بازدید از تمامی یادمان های دفاع مقدس ومراکز مهمی که جزء دستاوردهای انقلاب است  از خدمات ارائه شده ستاد راهیان نور منطقه 13  در طول سفر  برشمرد .
شهردار منطقه 13  با اشاره به اقدامات انجام شده قبل از سفر تصریح کرد:سعی شده  این اقدام ارزشمند  و بیادماندنی که از تاکیدات مقام عظمای رهبری نیز است  با دقت ،  هماهنگی و برنامه ریزی هر چه بهتر  صورت بگیرد   تا اقشار مختلف مردم   با امکانات رفاهی از مناطق جنگی بازدید نموده و یاد و خاطره شهدای معزز را گرامی بدارند.
وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای اعزام به مناطق غرب کشور می توانند با درد دست داشتن مدارک لازم  تا ششم شهریور ماه به اداره امور ایثارگران منطقه مراجعه کنند./ف

برچسب ها: کاروان ، راهیان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.