دبیر فدراسیون کشتی گفت: از سوی وزارت ورزش هنوز تاریخ دقیق برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون اعلام نشده است.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به تائید اساسنامه کمیته ملی المپیک از سوی ioc و تغییرات در بدنه وزارت ورزش انتظار می رود که انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود اما تاکنون هیچ تاریخی به ما اعلام نشده است.

وی درباره برگزرای انتخابات اظهار داشت: در هرصورت برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون به نفع کشتی است است چرا که اهالی این رشته از بلاتکلیفی نجات پیدا می کنند،ضمن آنکه مسئولان نیز می توانند برنامه های بلند مدت خود را برای سال های آتی بهتر تدوین کنند.

توپچی تصریح کرد: البته با توجه به این که حدود بیست روز دیگر مسابقات جهانی بزرگسالان را در پیش داریم برگزاری انتخابات نمی تواند مفید باشد اما به طور حتم باید هر چه سریعتر پس از این رقابتها مجمع صورت گیرد.

وی درباره وضعیت ارودهای تیم ملی گفت: خوشبختانه پس از چند روز که ملی پوشان تا اندازه ای با کمبود امکانات روبرو بودند هم اکنون همه چیز مهیاست و با همه توان تلاش می کنیم این روند تا مسابقات جهانی ادامه داشته باشد.

دارنده چندین مدال آسیا در پاسخ به این سوال که گفته می شد حقوق معوق پرسنل خانه کشتی و فدراسیون در این هفته پرداخت خواهد شد گفت: باور کنید از هفته گذشته با رایزنی های متعدد در صدد بر طرف نمودن مشکلات پرسنل زحمتکش فدراسیون و خانه کشتی هستیم تا کنون همه اقدامات موثری صورت گرفته وبه امید خدا طی دو _سه روز آینده حقوق معوق این عزیزان نیز پزداخت خواهد شد.

وی در مورد این که با وجود مشکلات مالی چرا فدراسیون نفرات بسیاری را به مسابقات جهانی اعزام خواهد کرد گفت: اصلاً این طور نیست فقط تعداد محدودی که شامل اعضای کادر فنی تیم های آزاد وفرنگی ،کشتی گیران و یک سری از عوامل اجرایی با هزینه  فدراسیون که بودجه آن هم تامین شده به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد و سایر نفرات که از خبرنگاران،روز نگاران،برخی عوامل رسانه و تعدادی علاقه مند به کشتی تشکیل شده از طریق تور مسافرتی که خودشان هماهنگ کرده اند و با هزینه شخصی راهی بوداپست محل برگزاری این مسابقات خواهند شد.

توپچی در خصوص عملکرد تیم های آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی اظهار کرد: کشتی گیران رده سنی جوانان در مسابقات جهانی آنطور که انتظار داشتیم  ظاهر شدند ونتیجه قابل قبولی را کسب کردند،در رده نوجوانان نیز تیم آزاد با کسب مقام سومی عملکرد خوبی داشت اما نتیجه فرنگی کاران نوجوان واقعاً ضعیف بود که حتماً گزارش آن را از مربیان تیم پیگیری خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کشتی در پاین گفت: امیدوارم تیم های آزاد وفرنگی بزرگسالان نیز در مسابقات جهانی نتیجه در خور و شایسته ای را کسب کنند تا ضمن به ثمر نشستن زحمات فراوان در ماه های گذشته وحفظ جایگاه و اعتبار کشتی کشورمان دل میلیون ها  ایرانی نیز شاد شود.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان روزهای 24 تا 31 شهریور ماه جاری در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار