یکی از نفراتی که همیشه طی چند سال گذشته کاندیدای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس بوده، حسین هدایتی است که به واسطه شرایط خوب مالی و علاقه خودش به سرخپوشان گزینه مناسبی برای این تیم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مالک فصل پیش باشگاه ملوان بندر انزلی که از ابتدای فصل جاری مذاکرات متعددی را با پروین و رویانیان برای همکاری بیشتر با پرسپولیس برگزار کرده بود، این روزها با پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه اماراتی عجمان برای صدور رضایتنامه خلعتبري، محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم پیدا کرده، حالا حرف و حدیث ها پیرامون بازگشت مجدد او به فوتبال بیشتر از پیش به گوش می رسد.

در این خصوص منابع غیررسمی اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می دهند که چند تن از اعضای هیات مدیره باشگاه قصد دارند به سرپرست وزارت ورزش و جوانان نامه نگاری کنند و از وي بخواهد با توجه به زحمات هدایتی و تواناییهای متعدد وي برای کمک به پرسپولیس، حکم حضورش را در تيم پرسپوليس به عنوان یکي از اعضاي هیئت مدیره صادر کند.

البته اگر این اتفاق رخ ندهد، مدیرعامل پرسپولیس به زودی حکمی را برای فعالیت هدایتی در باشگاه صادر خواد کرد.

دهنوی و کفشگری ممنوع المصاحبه شدند!

پس از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران که دومین شکست این فصل سرخ ها محسوب می شود حواشی های جدیدی در اطراف این تیم شکل گرفت که از مهمترین این حاشیه ها می توان به انتقاد شدید برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به نحوه یارگیری و هدایت تیم محبوبشان بر می گشت.

بر اساس اين گزارش، یکی از منتقدان تند و تیز پرسپولیس بهروز رهبری فرد است که با انتقادهای یکی 2 روز گذشته اش از چند بازیکن خاص فضای این تیم را متشنج کرده و کار را به جایی رسانده که بازیکنانی مثل دهنوی و کفشگری که مورد هجوم کلامی این پیشکسوت فوتبال قرار گرفته بودند پاسخ محکمی به اظهارات رهبری فرد بدهند. 

اما در آستانه بازی هفته هفتم پرسپولیس مقابل فولاد که بازی ما قبل دربی هم محسوب می شود و از این حیث برای سرخ ها از اهمیت بالایی برخوردار است کادر فنی سرخ ها با فراخواندن این 2 بازیکن از آنها خواستند که دیگر پاسخی به این مصاحبه ها ندهند و به جای اینکه تمریناتشان را معطوف به پاسخگویی علیه این و آن نکنند دقت بیشتری روی تمرینات و بازیهای پیش رو داشته باشند. بدین ترتیب این 2 بازیکن تازه وارد تا اطلاع ثانوی خودشان را ممنوع المصاحبه کرده اند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار