مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه گفت: برای گرامیداشت یاد احسان محمدیانی باید میزبان می شدیم اما حالا از صبای قم انتظار همکاری داریم.

حامد تسبیحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم شهرداری ساوه از 2 ماه پیش و زیر نظر سیدمهدی ابطحی انجام شد، به دلیل آغاز زود هنگام تمرینات و داشتن برنامه های بلندمدت شرایط مطلوبی را نسبت به دیگر تیم های لیگ برتری داریم.
با توجه به تغییرات در کادر فنی ترکیب تیم نیز نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییراتی شد و سرمربی تیم با هدف بومی سازی برای حضور شایسته در لیگ کار خود را آغاز کرد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه افزود: طبق برنامه های که بر بومی سازی تنظیم شده بود چند تن از بازیکنان ساوه ای فصل گذشته را حفظ کرده و مقدمات حضور افراد مورد نظر ابطحی را فراهم کردیم. پس از پایان دوره ی تمرینات نوبت به بازیهای تدارکاتی رسید اما با توجه به شرایط خاصی که در لیگ برتر داشتیم بسیاری از تیم ها برای برپایی این رقابت ها آمادگی نداشتند و تنها به رویارویی با گیتی پسند اصفهان که خود را برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا آماده می کرد، رضایت دادیم البته در این روزها  با اعلام آمادگی باشگاه شهید منصوری دیدار دوستانه ای نیز مقابل این تیم قرچکی خواهیم داشت.

وی در خصوص عدم میزبانی ساوه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور گفت: همزمانی آغاز رقابت های لیگ با نخستین سالگرد احسان محمدیانی باعث شد تا هفته نخست مسابقات به نام این بازیکن ثبت شود به همین دلیل باشگاه برنامه ویژه ای را برای گرامیداشت محمدیانی در نظر گرفته اما اجرایی شدن این برنامه ها به میزبانی ساوه در هفته نخست رقابت ها بستگی دارد البته ما از سرپرست کمیته فوتسال که با نامگذاری هفته اول موافقت کرد، کمال تشکر را داریم.

تسبیحی در ادامه بیان داشت: بنا بر قرعه کشی در هفته نخست ساوه مهمان صبای قم است که این امر برنامه ریزی های ما را با مشکل روبه رو کرد در همین راستا با ارسال نامه ای به مسئولان کمیته فوتسال و مدیران باشگاه صبای قم خواستار تغییر کوچکی در برنامه ها شدیم تا مراسم سوگ بازیکن غیور ساوه ای را به خوبی برگزار کنیم./مح
برچسب ها: تمرینات ، ساوه ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار