نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پردیس شهرستانی جدید در استان تهران قلمداد می شود و هر آغازی بی شک با مشکلات و معضلاتی همراه است، اما تلاش مسئولان برای رفع مسائل مختلف در راستای افزایش رضایتمندی مردم است.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان پردیس با حضور حداکثری مردم و تلاش شبانه روزی مسئولان این شهرستان رقابل ستودن است.

وی با اشاره به عدم تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر جدید پردیس، افزود: اگر مشکلی هم در این بین ایجاد شد، ایستادگی مسئولان بر پای آن خود نشانه ای از شهامت، اقتدار و باور آنها بود تا اصل ایجاد اطمینان در اذهان مردم نسبت به حفظ و صیانت از آرای انتخاباتی آنها رعایت شود و در این مسیر تعارفی هم با کسی وجود ندارد.

افتخاری تصریح کرد: امروز دولت یازدهم در روزهای آغازین کار خود قرار دارد و برای مسئولان حوزه های اجرایی در همه بخشها آرزوی موفقیت داریم، از دولت دهم نیز بدلیل ارائه خدمات به مردم قدردانی می کنیم و امید است دولت یازدهم در ادامه خدمت رسانی از ظرفیتهای بوجود آمده استفاده کند./س


برچسب ها: پردیس ، مشکلات ، معضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.