در مراسم قدردانی از برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران برنامه‌های تابستانی و سیما دکتر علی دارابی از تولید و پخش 3026 ساعت برنامه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ در مراسم قدردانی از برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران برنامه‌های تابستانی و سیما دکتر علی دارابی از تولید و پخش 3026 ساعت برنامه خبر داد.

 وی اضافه کرد: 340 ساعت برنامه نمایشی با هفت عنوان از شبکه‌های سیما پخش شد و نظرسنجی‌ها از رضایت بینندگان و مخاطبان رسانه خبر می‌دهد. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما مجموعه مادرانه و دودکش در رقابتی نزدیک 83 درصد بیننده داشتند. مادرانه از نظر تعداد بیننده بیشترین مخاطب و مجموعه دودکش از نظر میزان رضایت بالاترین رضایتمندی را از آن خود کرد.

معاون سیما در ادامه با تقدیر از مدیر شبکه سه سیما و تیم تولید برنامه ماه عسل تولید این برنامه را حاصل یک سال تلاش، تحقیق، پژوهش و سوژه یابی دانست و افزود: در نظرسنجی‌ها میزان رضایت بینندگان از برنامه ماه عسل 93.3 درصد برآورد شده است و این برنامه به لحاظ مخاطب پربیننده‌ترین برنامه ماه مبارک رمضان بوده است.

‌ وی اضافه کرد: در معاونت سیما برای هر مناسبت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌شود و در تولید برنامه‌ها نقشه ‌راه، چشم‌انداز و اسناد بالادستی وجود دارد که بر اساس آن تولید مجموعه‌های ویژه الف در دستور کار این حوزه قرار دارد. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار