مربي تيم ملي بوکس گفت: بعد از بازگشت 10 ملي پوشمان از تورنمنت روماني به اردوي اردبيل خواهيم رفت.

کريمي مربي تيم ملي بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه اردوي تيم ملي بوکس با جديت پيگيري مي شود و همه ملي پوشان از شرايط خوبي برخوردارند و انگيزه بسيار بالايي دارند.

وي افزود: کادر فني تيم ملي بدون هيچ مشکلي در کنار هم کار مي کنند احدي ، عاشري، اميري و اشرفي در کنار من به همراه استکي به تمرينات ادامه مي دهند.

وي تصريح کرد: همه بوکسوران دعوت شده به اردو در محل تمرينات حضور دارند و تنها علي مظاهري به علت مشکلات تحصيلي نتوانست در اين مرحله از اردو حضور پيدا کند و در دور بعد و براي انتخابي تيم ملي، به منظور شرکت در مسابقات جهاني حتما وي در اردو شرکت خواهد کرد.

کريمي ادامه داد: قرار است که بعد از تورنمنت روماني ملي پوشان به اردويي در يکي از شهرک هاي اردبيل بروند که به احتمال فراوان به منظور آمادگي ملي پوشان پيش از مسابقات جهاني اين  اردو را برگزار خواهيم کرد.

وي افزود: هم چنين هيئت بوکس استان گلستان از مشت زنان تيم ملي براي شرکت در مسابقات مشترک با بوکسوران ترکمن دعوت به عمل آورده است که در صورت عدم تداخل حتما در اين رقابتها شرکت خواهيم کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تيم ملي بوکس کشورمان با ترکيب 10 نفر به تورنمنت بوکس روماني اعزام خواهد شد که اميدواريم شرکت در اين مسابقه ملي پو شانمان را آماده کند./آق
برچسب ها: رومانی ، کریمی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار