معاون سيما در مراسم قدرداني از برنامه‌سازان برنامه‌هاي تابستاني و رمضان از پخش مناظره لوايح و قوانين مجلس در شبكه چهار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ معاون سيماي جمهوري اسلامي در مراسم قدرداني از برنامه‌سازان برنامه‌هاي تابستاني و رمضان 92 سيما گفت : قوانين و لوايحي كه در مجلس به تصويب مي‌رسد به صورتي مستقيم بر سرنوشت مردم و كشور اثرگذار است، بنابراين بررسي و بحث در مورد اين قوانين از برنامه‌هاي آينده نزديك سيماست .

دكتر دارابي در اين مراسم همچنين با اعلام خبر پخش مجموعه 100 قسمتي كيميا از شبكه زندگي گفت: توليد مجموعه كيميا با نگاهي به سبك زندگي اسلامي ـ ايراني و با نگاهي به تاريخ معاصر كشور براي پخش از شبكه دو سيما آغاز شده است .

پژوهش و نگارش مجموعه كيميا بيش از 2 سال زمان برده است و در آن تلاش شده تا به سوالات نسل جوان در زمينه دلايل وقوع انقلاب اسلامي و فراز و فرودهاي تاريخ معاصر پاسخ داده شود . همچنين در اين مراسم قدرداني از برنامه‌سازان و دست‌اندركاران برنامه‌هاي تابستاني و سيما دكتر علي دارابي از توليد و پخش 3026 ساعت برنامه خبر داد .

 وي اضافه كرد: 340 ساعت برنامه نمايشي با هفت عنوان از شبكه‌هاي سيما پخش شد و نظرسنجي‌ها از رضايت بينندگان و مخاطبان رسانه خبر مي‌دهد. بر اساس نظرسنجي مركز تحقيقات صدا و سيما مجموعه مادرانه و دودكش در رقابتي نزديك 83 درصد بيننده داشتند. مادرانه از نظر تعداد بيننده بيشترين مخاطب و مجموعه دودكش از نظر ميزان رضايت بالاترين رضايتمندي را از آن خود كرد.

معاون سيما در ادامه با تقدير از مدير شبكه سه سيما و تيم توليد برنامه ماه عسل توليد اين برنامه را حاصل يك سال تلاش، تحقيق، پژوهش و سوژه يابي دانست و افزود: در نظرسنجي‌ها ميزان رضايت بينندگان از برنامه ماه عسل 93.3 درصد برآورد شده است و اين برنامه به لحاظ مخاطب پربيننده‌ترين برنامه ماه مبارك رمضان بوده است.

در معاونت سيما براي هر مناسبت سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي مي‌شود و در توليد برنامه‌ها نقشه ‌راه، چشم‌انداز و اسناد بالادستي وجود دارد كه بر اساس آن توليد مجموعه‌هاي ويژه الف در دستور كار اين حوزه قرار دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار