جشنواره فرهنگي هنري جامعه‌ي پزشكي با هدف حمايت از فرهيختگان و گروه‌هاي مرجع جامعه، برگزار شد.

دكتر "فرزاد قاسم زاده" مدير فرهنگسراي كار و دبير دومين جشنواره‌ي فرهنگي هنري جامعه‌ي پزشكي در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي فرهنگي باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاري اين جشنواره گفت: پس از استقبال از جامعه‌ي پزشكي از نخستين همايش هنر و سلامت در هفته‌ي سلامت، تصميم به شناسايي پزشكان، پرستاران و پيراپزشكان هنرمند گرفتيم و با استفاده از آثار خلق شده توسط اين عزيزان توانستيم اين جشنواره را برگزار كنيم.



وي در ادامه با اشاره به اينكه اين جشنواره در حوزه‌هاي مختلف از جمله: شعر، نقاشي، عكس،‌ داستان، فيلم كوتاه، خوشنويسي و معرق برگزار شده است،‌ افزود: پس از داوري و بررسي‌هاي انجام شده بر روي آثار متعدد ارسال شده به دبيرخانه‌ي جشنواره، آثار منتخب اعلام و با اهداء لوح تقدير و جوايز از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و فرهنگسراي كار از هنرمندان اين عرصه تقدير به عمل آمد.

"قاسم زاده" هدف از برگزاري اين جشنواره را حمايت از فرهيختگان و گروه‌هاي مرجع جامعه دانست كه غير از حرفه و تخصص اصلي خود به شاخ‌هاي مختلف هنري علاقه‌مند هستند و فعاليت مي‌كنند.

وي ادامه داد: باشگاه پزشكان و پرستاران هنرمند در سالهاي اخير با هدف حمايت از فعاليت‌هاي هنري جامعه‌ي پزشكي در كارگروه‌هاي مختلف تخصصي فعاليت داشته و اين جشنواره به نوعي حاصل فعاليت‌هاي چند ساله‌ي اين باشگاه است./ص
برچسب ها: پزشکان ، جشنواره ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار