در سمینار کشوری تفکیک و حل مشکلات شیردهی به موضوعات مختلفی در این زمینه پرداخته می شود که یکی از محورهای مورد بحث علل، علائم و درمان ناکافی بودن شیر مادر است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ سمینار کشوری تفکیک و حل مشکلات شیردهی با هدف بررسی مشکلات شیردهی و ارائه  راه کارهای مشکلات موجود در این زمینه در 6 و 7 شهریور در آمفی تئاتر بیمارستان کودکان مفید برگزار می شود.

 بنابراین گزارش محورهای این سیمنار شامل بیماری های مادر، شیردهی و درمان روش های تغذیه نوزاد با روش های غیر مستقیم، روش های دوشیدن، ذخیره شیر، چگونگی افزایش تولید شیر، شیر دهی مجدد، فرزند خواندگی، فیزیولوژی شیردهی، چگونگی در آغوش گرفتن و شیر دهی استفاده از ابزار کمکی در شیردهی، روش های صحیح شیر دهی در مادر سزارین شده و علل و علائم ناکافی بودن شیر مادر و کمک براساس علل است.

 براساس این گزارش این سمینار 12 امتیاز بازآموزی برای گروه هدف رشته های پرستاری و متخصصین اطفال، مامایی پزشکان عمومی، علوم تغذیه زنان، و بهداشت مادر کودک می باشد.

 شایان ذکر است که برگزار کننده این سمینار  انجمن علمی تغذیه با شیر مادر است که با همکاری مرکز تحقیقاتی سلامت نوزادان این سمینار برگزار  می گردد./ح
برچسب ها: نوزاد ، شیرمادر ، سزارین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار