"رحمان رضايي" از ساخت "هري پاتر" در ايران خبر داد.

"رحمان رضايي" تهيه كننده و كارگردان سينما در خصوص ساخت "هري پاتر" در ايران به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: مراحل ساخت "نيكان و بچه غول" همچنان ادامه دارد و تا 4 ماه آينده اين روند به پايان خواهد رسيد.



وي افزود: اين پروژه به همكاري فارابي توليد مي‌شود اما متأسفانه فارابي در ساخت اين فيلم قدري كوتاهي مي‌كند و جواب‌نامه‌هاي ارسال شده ما را نمي‌دهد.

"رضايي" اظهار داشت: اين فيلم با يك فيلم‌ سينمايي تفاوت دارد و كاري شبيه به فيلم سينمايي "هري پاتر" است البته فقط به لحاظ فرم و تكنيك چون داستان "نيكان و بچه غول" تفاوت قابل توجهي با اين فيلم دارد و اين كار يك كار نو ظهوري در ايران است.

وي در ادامه عنوان كرد: فضاي كار بسيار گسترده‌ است و تا به امروز دچار چالش هاي بسياري به لحاظ توليد شده است.


"رضايي" ادامه داد: "ميرعلايي" توجه كافي به اين پروژه ندارد و نمي‌دانم علاقه‌مند به اين كار نيست و يا زمان كافي براي رسيدگي به اين فيلم را ندارد.

وي بيان كرد: دو دفتر را به توليد اين فيلم اختصاص داديم و "كارن آركريان" كار انيميشن و ساخت لوكيشن‌هاي فيلم را در كامپيوتر بر عهده دارد كه بسيار براي اين پروژه زحمت كشيد.



وي در خصوص حضور "اكبر عبدي" در اين پروژه تصريح كرد: در اين پروژه از "اكبر عبدي" بازيگر توانمند سينما و تلويزيون در خصوص صداپيشه يكي از كاراكترهاي اين پروژه دعوت كرديم و همچنين از تعدادي گوينده و دوبلور راديو كه در اين راستا ما را همياري كنند.

وي خاطر نشان كرد: اين پروژه تا به امروز پيشرفت قابل توجهي داشته و كاري آبرومند شده كه در سينماي ايران فيلمي نادر است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.