به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، افزایش قابلیت های خارج جاده ای، دوام قطعات فنی و کیفیت اجزای درون کابین، از اهداف اصلی مسئولین پروزه پرادو از توسعه این مدل بوده است.
با این حال تغییرات انجام شده در طراحی ظاهری چندان مورد استقبال واقع نشده و انتقاد های فراوانی نسبت به طراحی جلوپنجره و چراغ های این مدل شنیده می شود.
گلگیرهای عضلانی و پُف کرده مدل تازه نیز که در واقع از نسل گذشته به ارث رسیده اند چندان مورد توجه علاقه مندان همیشگی پرادو واقع نشده اند.
علاوه بر توسعه امکانات و تجهیزات رفاهی ، دو پیشرانه V6 چهار لیتری با 285 اسب بخار قدرت و نمونه 3 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با 190 اسب بخار، نیرو بخش مدل های پایه بنزینی و دیزلی این اسطوره خارج جاده ای خواهند بود.
انتهاي پيام/
عصرخودرو