رزمی کاران قمی هفته آینده در پیکارهای سوپر لیگ ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ورزش‌های رزمی چهره‌های بسیار مستعدی در قم دارند و تلاش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز در این سال‌ها این بوده است که از استعدادهای این رشته با تمام توان خود حمایت کرده و این رشته را به مدال‌آورترین هیئت ورزشی در میان هیئت‌های ورزشی فعال قم بدل کند.

هیئت ورزش‌های رزمی در سال 1391 مدال آورترین و پرافتخارترین هیئت ورزشی قم بود که ورزشکاران بسیار توانمند و موفقی در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی داشت و توانست از رقابت‌های برون مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند.

ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال قبل توانستند 11 مدال طلا، نقره و برنز را در هر دو بخش مردان و بانوان از مسابقات برون مرزی اعم از آسیایی، جهانی و بین المللی برای ورزش قم به ارمغان بیاورند و این هیئت ورزشی را به پرمدال ترین هیئت ورزشی قم در سال 91 تبدیل کنند.

در حالی که مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان معرفی شده‌اند، در این دوره به نفرات اول هر وزن مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد در حالی که رزمی کاران مدعی در اوزان 60، 63، 67، 70، 86، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برای به دست آوردن یکی از عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند./س

برچسب ها: قم ، رقابت ، رزمی ، کار ، سوپر ، لیگ ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.