مدیر روابط عمومی دار القرآن خانه کارگر گفت: ثبت نام مرحله اول طرح ملی مفتاح (آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم) که روز گذشته مراسم رونمایی از آن برگزار شد، از امروز 5 شهریور به مدت 20 روز آغاز شد.

مفمحمد صادق محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این طرح جدید ترین روش آموزش غیر حضوری مفاهیم قرآن کریم در کشور است که در مدت 15 تا 18 طی 6 ترم آموزشی بر اساس سطوح علمی افراد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان ثبت نام در این طرح ملی پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک آموزشی به صورت منظم هفته ای دو مرتبه یا یک مرتبه تحت آموزش اساتید پشتیبان خود قرار می گیرند و طی فرایند آموزش با لغات قرآن و ترجمه آن، قواعد عربی و ترجمه آیات و عبارات بر اساس کتاب های مفاهیم استاد وکیل آشنا می شوند.

محسنی کبیر اظهار داشت: این افراد پس از گذراندن این دوره آموزشی، به ترجمه قرآن کریم مسلط شده و آمادگی فهم قرآن کریم و همچنین توانایی درک راحت تر تفسیر و تدبر در قرآن را دارا می شوند.

وی در خصوص بسته کمک آموزشی این طرح ملی گفت: بسته کمک آموزشی این طرح شامل کتاب های هدی (راهنمای مفاهیم قرآن و کلید های فهم بهتر قرآن)، مفاهیم استاد وکلیل، سعی (تمرین مفاهیم قرآن) و لوح فشرده استاد است.

محسنی کبیر در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند تا دوشنبه مورخ 25 شهریور با شماره تلفن 02166978001 تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنت www.ehida.com مراجعه کنند.
برچسب ها: بسته ، آموزشی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار