سحر آربين گفت: دست مايه‌هاي طنز در سكانس‌هاي ما فقط با حضور ديگر بازيگران طنز گل درشت شد.

"سحر آربين" بازيگر سريال "اولين انتخاب" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: حضورم در سريال "اولين انتخاب" بواسطه‌ي بازي در 2 تله فيلم قبلي "مهدي صباغ زاده" بود كه با پيشنهاد وي و موافقت تهيه كننده براي نقش "مريم" اين سريال انتخاب شدم و همزمان با كليد خوردن اين سريال از 21 اسفند ماه حضور يافتم و قبل از بستن قرارداد، با توجه به اينكه متن كامل نداشتيم با نويسنده در خصوص نقش صحبت كردم تا اين نقش به ثمر برسد. 

وي افزود: در مورد نقش "مريم" پيشنهاداتي به نويسنده داشتم تا در قالب يك دختر ساده لوح دست مايه‌هاي طنز آن بيشتر جلوه‌گر باشد كه نويسنده با توجه به حضور بازيگران طنز خيلي استقبال نكرد و در آخر توافق ما بر روي يك نقش حد وسط بود و مسايل مدنظرم اجرا نشد. 

"آربين" افزود: حضورم در كنار خانم "اسكندري" با توجه به اينكه هر دو خيلي سابقه طنز نداريم باعث شد فقط دست‌مايه‌هاي طنز در سكانس‌هاي ما با حضور ديگر بازيگران طنز گل درشت شود. 

بازيگر سريال "اولين انتخاب" عنوان كرد: از ابتدا متن نداشتيم و فقط بازيگران خيلي خوب و كارگردان باسابقه و عوامل كاركشته آن مدنظرم قرار گرفت وبا توجه به اينكه قصه نيز خيلي منسجم نبود فقط توانايي بازيگران باعث جلب‌نظر تماشاچي مي‌شود. 

وي درخصوص حضور در كنار بازيگران نامدار اظهار داشت: حضور در كنار بازيگران قدري مثل "عبدي"، "مظفري" و "لرستاني" ممكن است خيلي كم پيش بيايد كه براي من در روزهاي اول تا حدودي سخت بود ولي در تمرينات، اين دوستان خيلي كمك كردند و در كل كنار اين بازيگران خيلي راحت بودم. 

"آربين" خاطر نشان كرد: "صباغ زاده" جزء آدم‌هاي خوش‌قلبي است كه به تازه‌كارها فضا مي‌دهد و به آنها كمك مي‌كند و با وجود آنكه بر متن خيلي حساس و وابسته است ولي در بسياري از سكانس‌ها از پيشنهادهاي بازيگران استقبال مي‌كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.