امکان لغو مجوز دانشگاه احمدی نژاد که توسط اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده، وجود دارد اما شاید بهتر باشد به جای اینکه این کار صورت گیرد، اساسنامه آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید شود تا شائبه های ااحتمالی با تصویب اساسنامه رفع شود.

دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: دانشگاه های زیادی همانند این دانشگاه وجود دارد که مستقیم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارند. این دانشگاه نیز  از شرایطی مشابه آنها برخوردار است و  زمانی مجوز جذب دانشجو این دانشگاه صادر می شود که شرایط اولیه از جمله محل مناسب برای دانشگاه، آزمایشگاه، کلاس درس، استاد مشخص باشد.

وی گفت: موسسات غیردولتی هستند که مستقیما سراغ تحصیلات تکمیلی رفته‌اند اما اجازه یا رد آن باز هم. در اختیار شورای انقلاب فرهنگی است. 

وی با بیان اینکه شرایط کار شورای گسترش وزارت علوم متفاوت  است خاطر نشان کرد: روال طبیعی شورای گسترش وزارت علوم مرحله به مرحله پیش می رود، اما شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند مستقیم برای ارایه مجوز مقطع تحصیلات تکمیلی کند که همه این موارد باید بررسی شود.
برچسب ها: دانشگاه ، آموزش ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار