اعضای انجمن داروسازان ایران با کف زدن در دوازدهمین همایش این انجمن، همبستگی خود را در اعتراض نسبت به وجود مشکلات معیشتی در این صنف اعلام داشتند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛مژدهی آذر رئیس انجمن داروسازان ایران در دوازدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با تاکید بر اینکه این انجمن برای رفع مشکلات صنفی داروسازان تلاش می کند، افزود: امیدوار هستیم که تلاش های این انجمن به جایی برسد که صنف داروسازی برای جامعه و مسئولان کشور به طور کامل شناخته شده و با حمایت مسئولان، مشکلات این صنف نیز برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات زکریای رازی، تصریح کرد: زکریای رازی طبیب فقرا بود و تمام دارایی خود را در راه خدمت به فقرا خرج کرد، بنابراین باید شیوه این دانشمند بزرگ در راه خدمت رسانی سرمشق داروسازان قرار گیرد.

مژدهی آذر از رعایت نکردن عدالت در سلامت به عنوان بزرگترین چالش حوزه سلامت یاد کرد و با دعوت حضار برای کف زدن اذعان داشت: همبستگی داروسازان تنها راهکار موثر برای حل مشکلات دارویی کشور است و این کف زدن داروسازان به نشانه اتحاد هشداری برای مسئولان کشور بوده که بدانند داروسازان بامشکل معیشتی مواجه هستند و قبل از اینکه به بازرسی کل کشور مراجعه کنیم، مشکلات این صنف را برطرف سازند./ع2
برچسب ها: دارو ، معیشت ، داروسازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار