هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران ششم و هفتم شهریور با حضور میهمانان کشوری و استانی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

دکتر مهدی بهزاد در گفتگوی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان با اعلام این خبر گفت : در مجموع 250 عنوان مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد ، که با رای هیات داوران 200 عنوان مقاله برای ارائه در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت .


دکتر بهزاد گفت : از این تعداد 30 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و 170 عنوان مقاله هم به صورت پوستر ارائه می شود .
وی با بیان اینکه بیش از 220 نفر از دانشجویان ، دبیران شیمی ، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و حتی دانش آموزان برای شرکت در این کنفرانس علمی ثبت نام کرده اند اظهار داشت : همزمان با برگزاری این کنفرانس هشت کارگاه آموزشی هم برگزار می شود .
دبیر علمی هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران به محورهای این همایش دو روزه اشاره کرد و گفت : فناوری های نو و آموزش شیمی ، ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان شیمی ، نو آوریهای آموزشی در تدریس شیمی ، نقد و بررسی برنامه و محتوای کتابهای درسی شیمی ، آموزش شیمی برای دانش آموزان و دانشجویان ، ایمنی در آزمایشگاه ، آموزش شیمی و صنعت و آموزش شیمی و زندگی از جمله محورهای این کنفرانس است .

دکتر بهزاد با اشاره به اینکه دور قبلی این کنفرانس (هفتمین دوره ) شهریور ماه سال 90 در دانشگاه زنجان برگزار شد ادامه داد : هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران ششم و هفتم شهریور ماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار می شود/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.