بحث عدم حضور علی فتح اله زاده در تیم استقلال به عنوان مدیر عامل مطرح است، اما عنوان شده است که وی در این تیم می ماند و این حضور قطعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از منابع آگاه، مدیر عامل تیم استقلال بدلیل مشکلات مالی و بحث های مطرح شده قرار بود از این تیم شود، اما در این خصوص علی رغم بحث حضور سه کاندید در وزارت ورزش و بحث حضور آنها به عنوان مدیر عامل در این تیم، علی فتح اله زاده همچنان گزینه اصلی برای ماندن در این تیم است و قرار نیست که تغییر اصولی و قطعی ایجاد شود.

 شایان ذکر است، علی فتح اله زاده جزو نفراتی است که عنوان می شود شرایط بهتری نسبت به دیگر کاندیدها دارد و در این خصوص  عنوان شده  است که فتح اله زاده قرار است در این تیم بماند و به عنوان مدیر عامل، تیم استقلال را همراهی کند.

شایان ذکر است، بحث حضور مدیر عامل جدید تیم استقلال مدتهاست که مطرح شده اما با توجه به شرایط سخت تیم استقلال این مباحث به نتیجه نمی رسد و پس از عنوان شدن، منتفی می شود.


* لاوره با فتح اله زاده جلسه گذاشت/ مشکل مالی دلیل جدایی در نیم فصل اول

 علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال قصد دارد مشکلات مالی این تیم را حل کند ، در این خصوص جلسه ای را با لاوره برگزار کرد.

علی فتح اله زاده در خصوص مسائل مالی با لاوره هافبک خارجی تیم خود جلسه ای را برگزار کرد و در این جلسه، مشکلات مالی این بازیکن را مورد ارزیابی قرار داد.

 شایان ذکر است، لاوره چند روزی در تمرینات  شرکت نکرد و این موضوع باعث شد که وضعیت وی مورد ارزیابی کامل قرار بگیرد به همین دلیل در جلسه عنوان شد که وی اگر پول دریافت نکند، تا پایان نیم فصل اول در تیم استقلال می ماند و پس از آن جدا می شود.

 شایان ذکر است، این بازیکن در حال حاضر تمرینات اختصاصی انجام می دهد تا برای بازی کردن آماده شود اما وضعیت نهایی وی مشخص نیست./مح

برچسب ها: علی ، رغم ، بحث ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار