لباس استقلال براي ادامه بازي هاي ليگ دچار تغيير شده است و آبي ها در دربي پوشاک جديد به تن مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال با شرکت جديدي وارد مذاکره شدند و از بازي دربي، پوشاک آبي ها دچار تغيير مي شود و آنها با لباسهاي جديد وارد ميدان مي شوند.

گفتني است قرار بود پوشاک آبي ها از بازي با استقلال خوزستان تغيير کند اما بدليل حساسيت  بازي با پرسپوليس و تبليغات گسترده اين بازي تصميم بر اين است که لباس اعضاي تيم از اين ديدار تغيير کند و آبي ها از اين بازي استارت جديدي بزنند تا تغييرات کامل تيم در ديد و نظر همگان باشد. مشکلات بوجود آمده مابين مسئولان استقلال و شرکت قبلي، عاملي شد که قرارداد طرفين فسخ و لغو شود و قرارداد جديدي به امضا برسد، اما زمان تغييرات ايجاد شده کاملا به نفع استقلال تمام شد.

*مهاجماني که زمزمه بازگشت را شنيدند

مسئولان تيم استقلال ازسوي چند بازيکن سابق اين تيم با  اعتراض و عدم رسيدگي و توجه روبرو شدند.

 در حاليکه بحث حضور يک يا دو مهاجم سابق تيم استقلال در اين تيم مطرح شده است بازيکنان سابق استقلال عليه اين تيم موضع گرفتند و گلايه ها و اعتراض هي خود را مطرح و عنوان کردند.

شايان ذکر است امير منوچهري و ميلاد ميداودي پس از قرار گرفتن در فهرست سياه امير قلعه نوعي به تيم هاي ديگر رفتند اما در حال حاضر بحث بازگشت آنها عنوان شده است و اين دو بازيکن نيز گلايه هاي خود را مطرح کردند آنها معتقدند که مسئولان استقلال بدون توجه به خواسته هاي آنها، اين دو بازيکن را کنار گذاشتند و در حاليکه آنها براي استقلال به ميدان رفتند و حتي دچار مصدوميت شدند اما توجهي به آنها نشد و حتي از لحاظ مالي نيز تامين نشدند.

*اعتراض شديد استقلال به برنامه ريزي ليگ خسته ايم و بي پول

بازيکنان تيم استقلال در خصوص نوع برنامه ريزي و شرايط حضور در ليگ و آسيا اعتراض شديد خود را اعلام کردند.

تيم استقلال اعلام کردند که اگر برنامه ريزي هاي ليگ ادامه دار باشد و مسئولان در اين خصوص همکاري لازم را با آبي ها نداشته باشند آنها نمي‌توانند با شرايط ايده آل در ليگ ادامه دهند.

گفتني است بازيکنان استقلال مدعي هستند که مسئولان به دليل عدم اعتراض تيمهاي ديگر با آبي ها هماهنگ نيستند و در خصوص حضور اين تيم در آسيا، با آبي ها مدارا نمي کنند به همين  دليل اعلام شده است که بازيکنان استقلال در اين خصوص اعتراض فراوان داشتند و حتي اعلام کردند که اگر اين برنامه ريزي ها ادامه دار باشد آنها اقدامات جدي تري انجام مي دهند و به صورت رسمي و با حضور در فدراسيون اعتراض خود را به اطلاع مسئولان مي رسانند زيرا مسئولان استقلال در اين خصوص نتوانستند آبي ها را به نتيجه لازم برسانند./مح
برچسب ها: استقلال ، میدان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار