فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: نزدیک به شش تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون توسط ماموران انتظامی این استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم در جلسه معارفه سرپرست و تودیع فرماندهی انتظامی نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور، افزود: بیش از هزار و 700 نفر از معتادان پرخطر که چهره مشهد را آلوده کرده بودند، دستگیر و تحویل مراکز درمانی شدند.

وی ادامه داد:650 نفر از این افراد سالم‌سازی شده و به خانواده برگشتند که این موفقیت، تشویق ریاست جمهوری و سازمان ملل را در پی داشته است.

این عضو شورای تامین نیشابور خاطرنشان کرد: اگر هر اداره و نهادی در جمهوری اسلامی کار خودشان را انجام دهند، مشکلات خیلی کمتر از این است.

امیری گفت: امنیت در سطح استان حاکم است و زن و مرد به راحتی می‌توانند در ساعات مختلف شبانه‌روز در همه جا تردد کنند و حتی آنهایی که ضد انقلاب هستند، اذعان به وجود امنیت در کشور دارند.

وی افزود: رصد جریان‌های سیاسی دنیا به‌ویژه در منطقه، این نکته را یادآوری می‌کند که واقعا حضور ولی فقیه در هدایت و حفظ نظام موثر بوده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم ما بسیار ارزشمند هستند که فرمان رهبر معظم را گوش فرا دادند و در بدترین شرایط معیشتی پای صندوق‌های رای آمدند، تاکید کرد: حالا نوبت دولتمردان است که باید حماسه اقتصادی و خدمت به مردم را ایجاد کنند.

امیری یاد شهیدان را گرامی داشت و عنوان کرد: امروز عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جا مانده از ایثارگری شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

وی یادآور شد: اگر مردم مصر رهبری واحد می‌داشتند، وضعیت انقلاب مصر نباید اینگونه می‌شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه بالاترین شهدا به قرب الهی رسیدند، تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است.

امیری اضافه کرد: ما باید حافظ خون شهدا باشیم تا ان شاءالله در روز قیامت شرمنده ایشان نشویم./ز

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.