مدیرعامل بانک کشاورزی مازندران گفت: بانک کشاورزی به تناسب پیشرفت فیزیکی طرح ها تسهیلات پرداخت می کند.

محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اینکه در بجث توسعه کشاورزی مقرر شد بانک کشاورزی برای ، اشتغالزایی، ایجاد کاروفعالیت، از فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده کند افزود:اما اشتغال دولتی محدود است و به همین منظور برای ایجاد اشتغال و فعالیت مقداری اعتبار برای اجرای طرح دولت اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی به تناسب پیشرفت فیزیکی طرح ها تسهیلات پرداخت می کند، تصریح کرد: مازندران پتانسیل بسیار بالایی در بخش کشاورزی دارد و بانک کشاورزی در سراسر کشور شرایط بسیار ایده آلی در حوزه خدمات رسانی و ارائه تسهیلات دارد.

مدیرکل بانک کشاورزی مازندران گفت : تسهیلات بانکی به توسعه بخش کشاورزی با توجه به مصوبه فرمانداری شهرستان 45 درصد از منابع اعتبارات بانکی و مابقی از منابع دولتی (صندوق توسعه ملی) برای اجرای طرح پرورش قارچ 200 تنی موسوی است.

محمدی افزود: برای اجرای طرح پرورش قارچ دکمه ای موسوی 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی از دیگر طرح های قائم شهر که را از بانک کشاورزی تسهیلات بانکی و منابع صندوق های توسعه ملی دریافت کردند، به مرغداری 15 هزار قطعه ای پاینده کلاگر محله با 100 میلیون تومان، 15 هزار قطعه ای رعیت نیا شهرودکلا 150 میلیون تومان و پروار بندی صمدی واسکس 120 میلیون تومان اشاره کرد./س

برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.