دبیر سلسله مدرسه‌های تخصصی حقوق دانشگاه مفید قم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرونده‌های واقعی مربوط به حقوق کودکان در پنجمین مدرسه تخصصی حقوق با حضور قضات برجسته دادگاه اطفال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد مهدی مقدادی با بیان اینکه شمارش معکوس برای آغاز پنجمین مدرسه تخصصی حقوق با عنوان «حمایت از کودکان در معرض خطر در اسلام و مقررات داخلی و بین‌المللی» آغاز شده است اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 18 شهریور ماه سال جاری به مدت 4 روز میزبان دانشجویان رشته حقوق از سراسر کشور در دانشگاه مفید هستیم.

وی با اشاره به مشارکت‌هایی که برای برگزاری این مدرسه تخصصی صورت گرفته است بیان داشت: مرجع ملی حقوق کودک و یونیسف ایران و کمیسیون حقوق بشر اسلامی از جمله مهم‌ترین نهادهایی هستند که برای برگزاری این مدرسه تخصصی با کلینیک حقوقی دانشگاه مفید همکاری داشتند.

وی افزود:‌ برای پربار شدن این دوره آموزشی ضمن دعوت از اساتید برجسته رشته حقوق از قضات دادگاه اطفال نیز دعوت شده است تا پرونده‌های واقعی مربوط به حقوق کودک مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد.

مقدادی اذعان کرد: هفت نشست تخصصی علمی در این دوره از مدرسه تخصصی برگزار می‌شود که همه این نشست‌ها به صورت علمی و با روش آموزشی کلینیکی برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، پرونده ، حقوق ، کودک ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.