اولين جلسه بررسي و حل مشكلات اجرايي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس تشكيل شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز،موسوي نسب مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان اوقاف و امور خيريه، در اين جلسه ضمن گراميداشت هفته دولت و ياد شهيدان رجايي و باهنر گفت: اميدواريم كه دولت اسلامي بتواند آن چنان كه حق مردم هست ادا كند.

وي گفت: دور جديد حضور معاونين سازمان ها در استان ها آغاز شده است. در نخستين اقدام به بررسي مشكلات استان تهران پرداختيم و امروز نيز به عنوان دومين استان توفيق حضور در فارس را پيدا كرده ايم. اين اقدام از هفته قبل آغاز شده است و به استان هايي كه قرار است اين سفر صورت گيرد از قبل اعلام مي شود كه اهم مشكلات و موانع موجود در انجام وظايف را اعلام كنند.

مدير كل بازرسي سازمان اوقاف و امور خيريه افزود: حل مشكلات يعني گام برداشتن در انجام وظايف. استان فارس به دليل گستردگي قطعا با مشكلات زيادي روبرو است. به طور طبيعي در يك سفر نمي توانيم به همه مشكلات بپردازيم، چند مشكل اساسي استان را مد نظر قرار خواهيم داد. .

موسوي نسب گفت: از همكاران در ستاد بازرسي سازمان و اداره كل اوقاف فارس تقاضا دارم مواردي كه در اين جلسه مطرح مي شود مورد بررسي دقيق قرار بگيرد حتما بايد به نتيجه اي برسد تصميم گيري و حل شود.

مواردي كه نياز به تصميم گيري دارند همين جا تصميم گرفته شود مگر مواردي كه نياز به مجوز خاص داشته باشد.

وي تاكيد كرد: در فضاي برادرانه، صميمي و دوستانه مشكلات را حل كنيم. هيچ كس نمي تواند ادعا كند كارش تمام شده است هر روز كار جديد هست ما به دنبال پويايي و ارتقا هستيم. هر چه پيش مي رويم خواسته هاي جديد داريم اگر اين گونه نباشد جاي سوال هست.

موسوي نسب با اشاره به اقدامات سازمان اوقاف در كشور افزود: در مجموعه سازمان اوقاف در مركز استانها، درشهرستانها خيلي كارها صورت گرفته است و جاي قدرداني دارد. ارزيابي هاي سازمان اين مهم را تاييد مي كند. مي بينيم كه در كشور حضور اوقاف و برنامه هاي آن ديده و احساس مي شود.

مدير كل بازرسي سازمان در پايان تاكيد كرد: با فضاي دوستانه و برادرانه مسائل استان فارس حل شود و به طور جد به آن پرداخته شود. مسئولين امر تمام مشكلات را بررسي كنند، يا مشكلات حل شود يا مسئولين با ارائه پيشنهاد برگردند.

لازم به ذكر است نماينده ولي فقيه و رياست سازمان اوقاف، مديران، مسئولان و ستاد بازرسي سازمان، در سفر دو روزه به فارس به بررسي و حل مشكلات اجرايي اوقاف فارس مي پردازند./س

برچسب ها: مشکلات ، گام ، وظایف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.