پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ در لیگ بازی آسان وجود ندارد. به عنوان یک مهره فعال در فوتبال، جدول لیگ روی من تأثیر نمی گذارد.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درخصوص نحوه عملکرد 2 تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر سیزدهم گفت: بر اساس بازیهایی که تا به الان مشاهده شده، هیچ یک از این 2 تیم دارای کیفیت بالا و لازم نیستند و این مسئله کمی روي کيفيت تیم ها به خاطر نداشتن برنامه ریزی صحیح تأثير مي گذارد که براي فوتبال ما سنگین بوده و متأسفانه دلیل این فشردگی ها نامعلوم است.

به هر حال تیم ها دچار بازیها و تمرینات فشرده ای هستند و به همین دلیل از شرايط آرمانی و کیفی کمی دور شده اند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی تيم هاي پرسپولیس و فولاد گفت: به عنوان یک مهره فعال در ورزش، جدول لیگ نمی تواند تأثیری روی من بگذارد به همین دلیل سوای از در نظر گرفتن شرایط دو تیم در جدول،‌ فولاد از شرایط آرمانی و روحی خوبی برخوردار است.

وي تصريح کرد: پرسپولیس هم چند بازی ناموفق را پشت سر گذاشته است. بازی برای هر 2 تیم سخت و دشوار خواهد بود. البته هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. به هر حال آرزو می کنم پرسپولیس این بازی دشوار را به راحتی پشت سر بگذارد.

حاج رضايي همچنین در خصوص دیدار استقلال با استقلال خوزستان افزود: تعویق بازی برای استقلال می تواند نقطه مثبتی باشد. اما در اهواز و با شرایط آب و هوایی موجود در اهواز ممکن است در بازی استقلال اختلال به وجود بیاورد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی دربی افزود: من به نتیجه اعتقادی ندارم. اما نتیجه این بازی نه تنها به مسائل روحی و روانی بلکه به خیلی مسائل بستگی دارد. من بازی این تیم ها را تنها از تلویزیون و یا در استادیوم شاهد بودم و به همین دلیل از دور نمی توانم بازی ها را قضاوت کنم. مسلماً قضاوت من، قضاوت درستی نخواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار