يكي از مديران مراكز آموزشي كشور اندونزي گفت: شيعيان، ارزشمندترين داشته هاي خود را پيشكش امام مي كنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، به نقل از ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، در حاشیه بازدید جمعي از مديران آموزشي مدارس كشور اندونزي از موزه و مركز نمايشگاه‌ها و همايش هاي آستان قدس رضوي، «مفتاح رحمت» يكي از بازديدكنندگان ضمن اشاره به وجود اشياء نفيس در موزه آستان قدس رضوي، اظهار كرد: حضرت رضا(ع) مايه مباهات و عامل سربلندي شيعيان در جهان است.

وي با اشاره به اقليت داشتن شيعيان در كشور اندونزي، احساس خود را از حضور در جوار بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) اينگونه بيان كرد: يكي از صفات بارز امام رضا(ع) غريب الغربا بودن ايشان است و با توجه به ویژگی عرشی و بارز غریب نوازی ايشان، از حضور خود در اين مكان مقدس احساس غربت نمي‌كنيم و گويي در وطن خود هستيم.

رحمت، سفر به ايران را توفيقي براي خود دانست و گفت: اين براي من خيلي ارزشمند است كه در اين سفر علاوه بر زيارت امام رضا(ع) مي توانم به زيارت خواهر بزرگوار ايشان حضرت معصومه(س) نيز مشرف شوم.

وي كه چهارمين بار است براي زيارت به مشهد مقدس مشرف مي‌شود، فعاليت‌هاي آستان قدس را پربركت دانست و گفت: همواره مسلمانان داشته‌هاي ارزشمند خود را به امام خود هديه مي‌دهند، بازديد از موزه‌ آستان قدس رضوي، نمود بارزي از حس ارادت مسلمانان به امام مهرباني است و نشان مي دهد كه چگونه شيعيان با ارزش‌ترين چيزها را پيشكش امام خود مي‌كنند.

اين مدرس اهل اندونزي فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي را فوق‌العاده توصيف كرد وبابيان اين كه مديريت اين مجموعه داراي فوايد پرارزشي براي زائرين است، تصريح كرد: در صورت اجرايي شدن اين شيوه مديريت در ديگر اماكن مذهبي، ثمرات بسياري براي جهان اسلام حاصل مي شود.

وي با بيان اين مطلب كه هرساله جشن‌هاي ميلاد امام رضا(ع) را در كشورمان برگزار مي‌كنيم، افزود: عشق و ارادت شيعيان كشورمان به امام رضا(ع) موجب مي‌شود تا همواره نمايشگاه‌هايي در دانشگاه‌ها و مدارس با معرفي آثار امام رضا(ع) برگزار شود.

مدير مركز آموزشي در اندونزي، از علاقه وافر خود به امام مهرباني‌ها گفت و بيان داشت: چندين تابلو برگرفته از احاديث گهربار امام رضا(ع) در منزلم نصب شده كه بسيار برايم با ارزش است . يكي از اين ها حديث‌ سلسله الذهب است كه حضرت مي فرمايند «کلمه لا اله الا الله حصنی، فمن دخل حصنی امن من عذابی، بشروطها و انا من شروطها » .اين حديث حجت را براي من تمام كرده است.

وي در پايان با آرزوي وحدت و برادري بين مسلمانان جهان اسلام، توفيق تشرف را براي همه شيفتگان و علاقه‌مندان اين امام همام را از خداوند متعال خواستار شد./س

برچسب ها: شیعیان ، ارزشمند ، ترین ، داشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.