مدیر جشنواره دو سالانه میلاد سرخ در اردبیل گفت: مهم‌ترین شاخصه و برجستگی جشنواره فیلم میلاد سرخ نگاه موضوعی به فرهنگ ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت با غنای محتوایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ شفیع آقامحمدیان دیروز در کارگروه آموزشی دو سالانه میلاد سرخ در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: تفاوتی که این جشنواره با جشنواره‌های دیگر دارد، این است که نگاه و نگرش در این جشنواره موضوعی و محتوایی است و هنرمندان فیلمساز سعی می‌کنند برترین موضوعات و محوریت فرهنگی، هنری را در پیشبرد امور در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: در این جشنواره شعاع کار هنرمندان و پرداختن آن به موضوعات و مبانی مختلف گسترده است به طوریکه با محوریت توسعه و گسترش فرهنگ ائمه اطهار سعی می‌شود سینمای برتر ایران جلوه‌ای متفاوت‌تر پیدا کند.

آقامحمدیان با اعلام اینکه یکی از محوریت و موضوع اصلی این جشنواره توجه به حماسه عاشورا و فرهنگ غنی ارزشی در مکتب امام حسین (ع) است، خاطر نشان کرد: این جشنواره فرصتی را برای فیلمسازان فراهم کرده تا با نگاهی متفاوت‌تر و نافذتر ابعاد این حماسه تاریخی و بی‌نظیر را مورد ارزیابی و توجه قرار دهند.

مدیر جشنواره دو سالانه میلاد سرخ در اردبیل بیان کرد: در این جشنواره بیش از 55 اثر منتخب سینماگران به معرض دید عموم گذاشته شده و فردا نیز شاهد اختتامیه این جشنواره در اردبیل می‌باشیم.

وی در ادامه گفت: فیلم‌ها با محوریت زندگی ائمه اطهار به ویژه بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت سیدالشهدا و قیام و نهضت آن حضرت در چهار بخش مستندسازی، انیمیشن و ویدئویی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، میلاد ، سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.